Kuude kaupa: Tiit Maran
Kokku kuid: 8
Täielikult profileeritud: 8
11.2025
2 Sõnavõtud
Peamine vastasseis on suunatud Kliimaministeeriumi ning energeetika- ja keskkonnaministri vastu. Kriitika on poliitikapõhine, keskendudes keskkonnahariduse süsteemi lammutamisele ja keskkonnaaspektide eiramisele majanduskõnes. Hoiak on konfronteeriv, seades kahtluse alla ministri kompetentsi ja järjepidevuse peaministri varasemate seisukohtadega.
10.2025
20 Sõnavõtud
Kriitika on suunatud Ministri ja valitsuse suunas, kelle esitatud informatsiooni vangide karistuste kohta peetakse ebaselgeks ja vastuoluliseks. Vastuseis on poliitika rakendamise läbipaistvuse puudumise teemal, nõudes selget mehhanismi, mille alusel Eesti saab vangide vastuvõtmisest keelduda.
09.2025
33 Sõnavõtud
Peamised kriitika sihtmärgid on valitsus tervikuna, Kliimaministeerium, Haridusministeerium ja Riigikantselei. Kriitika on peamiselt protseduuriline ja poliitiline, süüdistades valitsust otsuste ebaõiges vormistamises (Nursipalu), läbipaistmatus (Ettevõtjate Nõukogu) ja avaliku huvi eiramises. Eriti teravalt kritiseeritakse Ettevõtjate Nõukogu, vihjates võimalikule korruptsioonile ja huvide konfliktile.
06.2025
15 Sõnavõtud
Kriitika on suunatud valitsuskoalitsioonile (Reformierakond, Keskerakond) ja nende poliitikale, mida peetakse tehnokraatlikuks ja ebavõrdsust suurendavaks. Kritiseerib valitsuse tegevusetust pühapaikade rüüstamise lõpetamisel ja lubaduste tagasivõtmist (tasuta lasteaiakohad). Tööõiguse kontekstis kritiseerib jõumeetodite kasutamist, mis eelistab ettevõtjaid töötajatele, ignoreerides ametiühingute proteste.
05.2025
36 Sõnavõtud
Peamised vastased on ministrid (eriti kliima- ja digiminister) ja valitsuskoalitsioon. Kriitika on suunatud nii poliitika sisule (regionaalpoliitika fatalism, metsandusotsused) kui ka protseduuridele (läbipaistmatus, huvide konflikti riskid). Eriti teravalt kritiseeritakse Ettevõtjate Nõukoda, kahtlustades, et see teenib erahuvide asemel laiemat ühiskondlikku huvi.
03.2025
2 Sõnavõtud
Tugevalt opositsioonis valitsuskoalitsiooniga, kritiseerides nende keskkonnapoliitika suunda ja haldusreformi ideid (ametnike arvu tehniline vähendamine). Kriitika on suunatud nii poliitilisele ebakompetentsusele kui ka filosoofilisele arusaamale, et avalik võim peaks toimima nagu äriettevõte. Ta hoiatab, et valitsuse plaanid Keskkonnaameti suhtes toovad ainult häda inimestele ja ettevõtetele.
02.2025
11 Sõnavõtud
Opositsiooniline hoiak on suunatud eelkõige vastutustundetutele koeraomanikele, kes ei mõista looma vajadusi ega sotsiaalseid norme, ning ta soovib neilt vari ära võtta. Jahiseaduse arutelul vahendas ta Kliimaministeeriumi vastuseisu eelnõule, mis rõhutas ennetusmeetmete puudulikku rakendamist ja usalduse kuritarvitamise ohtu. Ta on kriitiline eelnõu 567 ebamääraste terminite (nuhtlusisend, uluk) suhtes, mis annavad liiga suure tõlgendamisvabaduse.
01.2025
5 Sõnavõtud
Otsene poliitiline vastasseis puudub, kuid kritiseeritakse süsteemset võimetust tõlgendada ökoloogilisi andmeid otsustusprotsessides, mis viis eelmise aasta lõpus tekkinud konfliktini. Samuti kritiseeritakse kiirustavat lähenemist oluliste seaduste (Kliimaseadus) ettevalmistamisel, hoiatades "kihku-kähku" mentaliteedi eest.