Kuude kaupa: Ants Frosch

Kokku kuid: 17

Täielikult profileeritud: 17

09.2025

6 Sõnavõtud

Peamine kriitika on suunatud ministrile ja valitsusele, süüdistades neid poliitilise vastutuse vältimises ja riigi juhtimises esinevas "mentaalses stagnatsioonis". Kriitika on intensiivne ja keskendub valitsuse tegevusetusele ning vastutuse puudumisele, mitte niivõrd isiklikele rünnakutele.
06.2025

8 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud valitsuse tegevuse vastu, eriti seoses puuduliku mõjuanalüüsi ja kohalike omavalitsuste haldussuutlikkuse alahindamisega. Tugev vastuseis on suunatud ka rahandusministrile antavatele tohututele volitustele ja kontrolli puudumisele uute andmebaaside üle, rõhutades nii väliseid kui ka sisemisi ründeohte.
05.2025

1 Sõnavõtud

Andmeid pole piisavalt.
04.2025

3 Sõnavõtud

Peamised vastased on Riigikantselei tippjuhtide valiku komisjon, keda kritiseeritakse oma kriteeriumide eiramise eest, ja Vabariigi Valitsus/Peaminister, kellelt nõutakse selgitust võimaliku poliitilise surve kohta valikuprotsessis. Kriitika on intensiivne, protseduuriline ja keskendub kompetentsuse puudumisele kriitilisel ametikohal.
03.2025

31 Sõnavõtud

Peamised vastased on need, kes hääletasid komisjonis muudatuste vastu (Lauri Läänemets, Lauri Laats) ja kes kritiseerivad muudatuste kiirust või õiguste äravõtmist. Kõneleja kritiseerib varasemat valitsust teema edasilükkamise eest ja peab viienda kolonni teema tõstatamist Riigikogu saalis äärmiselt kohatuks. Vastaste seisukohti nähakse kui saamise mentaliteedist lähtuvaid ja riigiga suhte reguleerimata jätmist õigustavaid.
02.2025

12 Sõnavõtud

Peamine vastane on valitsuskoalitsioon, keda kritiseeritakse Riigikogu töö ignoreerimise, demokraatia põlguse ja läbipaistmatu kaadripoliitika eest. Kriitika on suunatud ka peaministri kaadrimängu ja ministri ebatäpsete kaitseväidete vastu. Sotsiaaldemokraate kritiseeriti argumentide väärtõlgendamise ja "sõnade suhu panemise" eest.
01.2025

6 Sõnavõtud

Peamised vastased on rahandusminister Jürgen Ligi ja peaminister Michali valitsus, keda kritiseeritakse nii poliitika (maksutõusud) kui ka eetiliste küsimuste (nepotism julgeolekuvaldkonnas) pärast. Vastuseis on intensiivne, nõudes automaksu tühistamist ja tuues esile valitsuse ametite vahelise segaduse maksukalkulaatorite osas. Kriitika on suunatud nii poliitilisele juhtimisele kui ka personalipoliitikale.
12.2024

2 Sõnavõtud

Poliitik on kriitiline valitsuse poliitiliste valikute suhtes, seades kahtluse alla ministri otsused välispoliitika fookuse ja keskkonnariskide haldamise osas. Kriitika on suunatud poliitilistele ja strateegilistele puudujääkidele, mitte isikutele.
11.2024

6 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud Keskerakonna ja kõrgete julgeolekuametnike tegevuse vastu, eriti seoses Kaitsepolitseiameti endise peadirektori ühiskondlikku mõju avaldavate arvamustega. Rünnak on eetiline ja protseduuriline, nõudes julgeolekuametnikele ühiskondlikku mõju avaldavate arvamuste puhul "jahtumisaja" kehtestamist.
10.2024

7 Sõnavõtud

Peamine kriitika on suunatud valitsusele ja vastutavatele ministritele, eriti Siseministeeriumi tegevusele. Kriitika on intensiivne, keskendudes valitsuse suutmatusele kontrollida julgeolekuasutusi ja ebaõnnestumistele infrastruktuuri arendamisel. Süüdistatakse ministeeriumi kontrolli vältimises ja väidetakse, et valitsus "poeb lihtsalt nende selja taha".
09.2024

6 Sõnavõtud

Vastuseis on suunatud Siseministeeriumi ja Välisministeeriumi poliitika vastu. Kriitika on intensiivne, süüdistades Siseministeeriumi potentsiaalses poliitilises valikus (Valga ja Otepää valdade välistamine Isamaa vallavanemate tõttu). Välisministri otsuseid kritiseeritakse sümbolite ohverdamise eest, kasutades teravat metafoori "vürtspoodnike aeg".
07.2024

3 Sõnavõtud

Peamine kriitika on suunatud peaministrikandidaadile ja koalitsioonileppele, kuna see ei sisalda sisulist riigireformi. Kriitika on protseduuriline ja poliitiline, seades kahtluse alla nii valitsuse pakutud lahenduste sisu kui ka kõrgemate riigiametnike valikusüsteemi adekvaatsuse. Kriitika intensiivsus on mõõdukalt tugev, nõudes vastutust ka riigisekretärilt.
05.2024

15 Sõnavõtud

Peamised vastased on täitevvõim (Vabariigi Valitsus, Siseminister Läänemets ja Kaitseministeeriumi ametnikud) ning Riigikogu juhatus protseduuriliste küsimuste lahendamisel. Kriitika keskendub valitsuse ebakompetentsusele, suutmatusele oma tööga hakkama saada ja oluliste julgeoleku- ning valimisteemadega edasi minna. Ta süüdistab Riigikogu enamust "teerulli" taktika kasutamises.
04.2024

16 Sõnavõtud

Peamine vastasseis on suunatud valitsusele ja koalitsioonile, keda kritiseeritakse massimigratsiooni ohjamise suutmatuse, e-valimiste usaldusväärsuse hävitamise ja rahvuslike väärtuste eiramise eest. Kriitika on intensiivne ja hõlmab nii poliitilisi otsuseid kui ka kõrgete riigiametnike (peaprokurör Parmas) vastutusest kõrvalehoidmist. E-valimiste süsteemi nimetatakse lootusetuks ja parlamentarismi kriisi põhjustajaks.
03.2024

13 Sõnavõtud

Vastasseis on suunatud peaministrile (Kaja Kallas) ja koalitsioonierakondadele (Reformierakond, Eesti 200, SDE). Kriitika on intensiivne, keskendudes eetilistele küsimustele ("idavedude skandaal," "vereraha") ja julgeolekuaukudele seadusandluses. Kõneleja süüdistab koalitsiooni ebademokraatlikkuses ja nõuab kõigi riigiametnike võrdset kohtlemist seaduse ees.
02.2024

8 Sõnavõtud

Tugev opositsiooniline seisukoht on suunatud valitsuse institutsionaalsele juhtimisele (Prokuratuur, kõrgemate ametnike määramine) ja välispoliitilistele otsustele (välisesinduste kärpimine). Terav kriitika on suunatud ka Riigikogu juhatuse tegevuse vastu, süüdistades neid ebaõiglases ja ebasõbralikus suhtumises opositsiooni küsimuste ja eelnõude menetlemisel.
01.2024

14 Sõnavõtud

Kõneleja on selgelt opositsiooniline, kritiseerides valitsuse tegevust nii eetilistes küsimustes kui ka infrastruktuuri ja maksupoliitika valdkonnas. Eriti teravalt kritiseeritakse Reformierakonda seoses maaelu liikumisvahenditega, viidates Eesti "punnvõrristamisele". Kriitika on suunatud nii poliitilistele valikutele (Rail Baltic) kui ka menetluslikele puudustele (kaasamise puudumine renoveerimisel).