Täiskogu istungite kaupa: Tõnis Lukas

Kokku istungeid: 6

Täielikult profileeritud: 6

2024-01-23
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine kriitika on suunatud valitsuse tegevusele teadusrahastuse jagamisel ja TAI korralduse seaduse eelnõu menetlemise aeglusele. Kriitika on poliitikapõhine, rõhutades, et praegune rahastamismudel (40:40:20) kahjustab riiklikke teadusasutusi ja ülikoole, suunates raha potentsiaalselt madalama kvaliteedikontrolliga projektidesse. Samuti kritiseeritakse teenuslepingute rahastamist teaduse baasrahastuse arvelt.
2024-01-18
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine vastasseis on suunatud valitsusele, keda kritiseeritakse õpetajate streigi ohu ja haridusvõrgu rahastamise ebaõiglaste mudelite eest. Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine, nõudes valitsuselt konkreetseid parandusmeetmeid ja süüdistades neid toetusmeetmete hilises rakendamises.
2024-01-17
XV Riigikogu, III istungjärk, infotund
Peamised vastased on Martin Helme (EKRE), keda kritiseeritakse valeväite esitamise ja olulisel hääletusel puudumise eest, ning peaminister, keda süüdistatakse koalitsioonileppe lubaduste murdmises ja streigi ennetamise eiramises. Kriitika valitsuse suunas on intensiivne ja keskendub poliitilisele ebaõnnestumisele leida raha lubaduste täitmiseks.
2024-01-15
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine vastane on praegune valitsus, keda süüdistatakse otseselt õpetajate streigi põhjustamises ja ühiskonna stressi äärele viimises. Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine, keskendudes valitsuse suutmatusele vastu võtta "käegakatsutav lahendus" palgaläbirääkimistel. Valitsuse tegevust kirjeldatakse kui riigi alustugede kahjustamist.
2024-01-09
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2024-01-08
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine vastuseis on suunatud valitsuskoalitsioonile, keda kritiseeritakse suutmatuse eest leida 10 miljonit eurot õpetajate palgatõusuks ja streigi ärahoidmiseks. Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine, süüdistades valitsust lubaduste mittetäitmises ja Haridusministeeriumi jäigas juriidilises lähenemises. Samuti kritiseeritakse "haridusgurusid", kes propageerivad koolivõrgu kokkutõmbamist raha leidmise eesmärgil.