Täiskogu istungite kaupa: Anti Allas
Kokku istungeid: 11
Täielikult profileeritud: 11
2025-09-24
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Peamine kriitika on suunatud valitsuse ja ministri tegevusetusele kriiside lahendamisel ning pikaajaliste plaanide puudumisele. Konkreetselt kritiseeritakse koalitsioonipartnerit Reformierakonda vastuseisu eest toiduainete käibemaksu alandamisele. Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine, nõudes kiireid ja selgeid riigipoolseid sõnumeid.
2025-09-24
XV Riigikogu, VI istungjärk, infotund
Peamine vastasseis on suunatud valitsusele ja peaministrile, keda kritiseeritakse teravalt ebaloogiliste eelarveprioriteetide eest. Kriitika on poliitikapõhine ja intensiivne, seades kahtluse alla valitsuse majandusliku ja sotsiaalse loogika, eriti rahastamise osas.
2025-09-22
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Kõneleja kritiseerib teravalt Vabariigi Valitsust ja peaministrit, süüdistades neid üliinimliku ponnistuse mulje jätmises palgatõusu osas, samal ajal kui tegelikult tehakse maksukingitus jõukamale elanikkonnale. Kriitika on suunatud poliitilistele prioriteetidele ja ebaõiglasele jaotamisele, mitte isikutele.
2025-09-17
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud Keskerakonna poole, tunnustades küll nende häid ettepanekuid, kuid nõudes rangelt nende rahastamise allikate esitamist. Vastuseis on eelkõige fiskaalse distsipliini ja menetlusliku korrektsuse küsimustes, mitte isiklik.
2025-09-16
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud Vabariigi Presidendi tegevuse vastu, kes lükkas tagasi Riigikogu katse vabastada erivajadustega inimeste autod maksust, nimetades seda arusaamatuks teoks. Kaudne kriitika on suunatud ka neile, kes vastutavad väikemetsaomanike kaitsekordade muutmise eest, mida kõneleja nimetab vägivallaks.
2025-09-15
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Peamine vastuseis on suunatud Kultuuriministeeriumi tsentraliseerimispoliitikale, mida kritiseeritakse kui regionaalselt hävitavat ja halvasti koordineeritud. Kriitika on intensiivne ja poliitikapõhine, kulmineerudes Sotsiaaldemokraatliku Erakonna fraktsiooni selge vastuseisuga rahvaraamatukogude seaduse muutmisele. Samuti kritiseeritakse ministeeriumi suhtumist Nursipalu kohalikesse elanikesse.
2025-09-11
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud vastutustundetute kiirlaenuandjate vastu, keda peetakse ühiskondliku kahju tekitajateks. Kõneleja soovib neile kehtestada täieliku vastutuse võlgade tagasisaamise osas, et leevendada tööandjate ja sotsiaalvaldkonna koormust.
2025-09-10
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud tervishoiuministri tegevuse ja Tervisekassa läbipaistmatuse vastu, keskendudes poliitika ja haldamise ebaõnnestumistele. Samuti on vastanduv hoiak nende suhtes, kes soovisid eelnõu tagasi lükata, nõudes neilt selgitusi ja mõõtmisviise.
2025-09-09
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud Ministri/täitevvõimu tegevuse vastu Nursipalu küsimuse lahendamisel, eriti seoses kohaliku arvamuse ja kohtuotsuste arvestamisega. Kõneleja rõhutab, et tema varasem kriitika leidis kinnitust kohtuotsuses, mis annab kriitikale tugevama aluse.
2025-09-08
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Peamine vastasseis on Keskerakonnaga, keda kritiseeritakse selle eest, et nad tegelevad sisepoliitiliste probleemidega (sotsiaaldemokraadid on probleem) Eesti inimeste murede asemel. Kriitika on fookuse ja prioriteetide osas, mitte niivõrd poliitika sisu osas.
2025-09-04
XV Riigikogu, Riigikogu erakorraline istungjärk
Kriitika on suunatud konkreetsetele valitsusasutustele ja ministritele (Kliimaministeerium, Keskkonnaamet, Haridus- ja Teadusminister). Kriitika on peamiselt protseduuriline ja poliitikapõhine, süüdistades ministeeriume ebaseaduslikus tegevuses (kaitsekorra muutmine) ja vastutustundetus eelarve haldamises (suured jäägid kärbete ajal).