Täiskogu istungite kaupa: Andrei Korobeinik

Kokku istungeid: 6

Täielikult profileeritud: 6

2024-06-19
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu täiendav istung
Seadusandlik fookus on negatiivse lisaeelarve vastustamisel ja panganduse ülekasumi maksustamise eelnõu toetamisel. Samuti rõhutatakse vajadust parandada eelarve läbipaistvust ja kritiseeritakse komisjoni otsust piirata saadikute õigust muudatusettepanekute esitamisel, pidades seda põhiseadusvastaseks.
2024-06-12
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamised prioriteedid on automaksuseaduse (tugev vastuseis, lubadus pöörduda kohtusse) ja maamaksuseaduse muudatuste (vastuseis, menetluse katkestamise ettepanek) vastustamine. Toetab tuumaelektrijaama võimaldamise eelnõu ja rõhutab vajadust finantsregulatsioonide (Positiivne Krediidiregister, Finantsombudsman) kiirema arendamise järele.
2024-06-10
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Seadusandlik fookus on lisaeelarvele vastuseismine ja selle tagasilükkamine, mille toetamiseks tehakse ka katkestamise ettepanek. Prioriteediks on alternatiivsete eelarvepäästemeetmete (nt pankade erikasumimaks, maksuküüru säilitamine) esiletoomine. Kõneleja on eelkõige valitsuse algatatud eelnõude häälekas vastane.
2024-06-05
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamised seadusandlikud prioriteedid on automaksu eelnõu ja krüptovaraturu regulatsiooni vastustamine. Ta on aktiivne muudatusettepanekute esitaja ja protseduurireeglite järgimise nõudja, kritiseerides koalitsiooni menetlusreeglite rikkumise eest. Ta nõuab eelnõude tagasilükkamist.
2024-06-04
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Seadusandlik fookus on konkreetse valitsuse eelnõu vastustamisel, mis puudutab riigieelarve parandamist maksutõusude ja toetuste vähendamise kaudu. Kõneleja on eelnõu tugev vastane, kritiseerides selle negatiivset mõju pensionäridele ja majandusele tervikuna.
2024-06-03
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Seadusandlik fookus on krüptovaraturu seadusel (MiCA), positiivse krediidireitingu süsteemi realiseerimisel ning platvormitöö direktiivi rakendamisel. Kõneleja on kriitiline valitsuse suutmatuse suhtes realiseerida varasemaid e-riigi algatusi, nagu andmete dubleerimise vältimine ja personaalse riigi teenuste loomine (nt meditsiinis ja Eesti.ee portaalis).