Päevakorrapunktide kaupa: Timo Suslov

Kokku päevakordi: 8

Täielikult profileeritud: 8

2025-10-08
Planeerimisseaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (683 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on avatud ja konstruktiivne; kõneleja toetab seadusemuudatusi, kuid püüab ministrilt saada lisainfot, et tagada eelnõu maksimaalne majanduslik kasu. Ta küsib, kas teemat on arutatud ka majanduskabinetis, viidates valitsuse sisemisele koostööle.
2025-06-12
Riigisaladuse ja salastatud välisteabe seaduse, riigihangete seaduse ning riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu (623 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on konsensuslik ja kaasav, rõhutades mitmete ministeeriumide (Justiits- ja Digiministeerium, Rahandusministeerium, Kaitseministeerium) kaasamist eelnõu menetlusse. Kõik ministeeriumide esitatud ettepanekud leidsid komisjonis konsensusliku toetuse.
2025-05-07
Riigisaladuse ja salastatud välisteabe seaduse, riigihangete seaduse ning riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu (623 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on tugevalt konsensuslik ja koostööle orienteeritud, rõhutades, et kõik olulised otsused komisjonis tehti üksmeelselt. Märgitakse ära koostöö Justiits- ja digiminister Liisa-Ly Pakostaga, kes eelnõu tutvustas. Koostöö näitab sujuvat ja üksmeelset menetlusprotsessi.
2025-04-10
Õiguskantsleri ettepanek mootorsõidukimaksu seaduse ja liiklusseaduse põhiseadusega kooskõlla viimiseks

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on konsensuslik, rõhutades, et komisjoni liikmete seas valitses ettepaneku toetamisel üksmeel. Ta näitab üles koostöövalmidust õiguskantsleri institutsiooniga, võttes arvesse ja arutades tema esitatud lisamärkusi.
2025-03-12
Riigikogu kodu- ja töökorra seaduse muutmise seaduse eelnõu (552 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja toob esile konsensuslikud otsused komisjonis protseduurilistes küsimustes, nagu eelnõu päevakorda võtmine ja ettekandja määramine. Ta kirjeldab avatult hääletustulemusi (6 poolt tagasilükkamisele, 4 vastu), näidates, et otsus tehti enamuse toel pärast tõsist arutelu. Ta viitab ka põhiseaduskomisjoni esimehe Hendrik Johannes Terrase seisukohale umbusalduse avaldamise korra kohta.
2024-12-05
Kodakondsuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (522 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on nähtav komisjoni siseselt, kus juhtivkomisjoni esindaja määramine toimus konsensusliku otsusega. Sisuline otsus eelnõu tagasi lükkamise kohta saavutati hääletuse teel (6 poolt, 3 vastu), mis näitab, et komisjonis oli eelnõu suhtes eriarvamusi.
2024-03-12
Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse muutmise seaduse eelnõu (289 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Koostööd näidatakse komisjoni tasandil, kus eelnõu täiskogu päevakorda võtmise ettepanek oli konsensuslik otsus. Sisulises küsimuses toetub kõneleja valitsuse seisukohtadele ja Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi esindaja selgitustele, näidates koostööd täitevvõimuga eelnõu tagasilükkamise toetamisel.
2024-02-22
Kohaliku omavalitsuse volikogu valimise seaduse muutmise seaduse eelnõu (287 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on nähtav komisjonisisese töö kaudu, kaasates ministeeriumi eksperte (Mariko Jõeorg-Jurtšenko) seisukoha saamiseks. Komisjon saavutas selge konsensuse eelnõu tagasilükkamise osas (8 poolt, 1 vastu), mis viitab tõhusale otsustusprotsessile juhtivkomisjonis.