Kuude kaupa: Pipi-Liis Siemann

Kokku kuid: 7

Täielikult profileeritud: 7

11.2025

6 Sõnavõtud

Koostööstiil on avatud ja kaasav, rõhutades konsulteerimist Siseministeeriumi ametnike, Eesti Linnade ja Valdade Liidu ning Õiguskomisjoniga. Komisjonis kaaluti hoolikalt laekunud ettepanekuid, kuigi enamikku neist (nii liidu kui ka Isamaa omi) ei toetatud. Menetlusotsused (nt eelnõu päevakorda võtmine) tehti komisjonis konsensuslikult.
10.2025

19 Sõnavõtud

Kõneleja väljendab soovi koostööks, küsides, mida tuleks avaliku sektori efektiivsuse parandamiseks "koos" tegema hakata, et uuesti esirinda saada. See viitab avatusele ühistele lahendustele ja valmisolekule tehisaru rakendamisel ühiselt tegutseda.
09.2025

20 Sõnavõtud

Siemann tegutseb parlamenditöös koostööle orienteeritult, rõhutades komisjonis toimunud pikki arutelusid ja seda, et oldi "mõttega kaasas". Ta esitab komisjoni menetlusotsuseid, mis on tehtud konsensuslikult, näidates valmisolekut fraktsioonideüleseks koostööks protseduurilistes küsimustes.
06.2025

3 Sõnavõtud

Koostööstiil on konsensuslik ja kaasav, eriti seadusandlikus töös. Kõneleja rõhutab põhiseaduskomisjonis tehtud menetlusotsuste konsensuslikkust ning kiidab laiaulatuslikku kaasamisprotsessi justiits- ja digiministri ning teiste institutsioonide esindajatega. Ta märgib, et kohtunikkond on eelnõu hästi vastu võtnud.
05.2025

7 Sõnavõtud

Koostööstiil on avatud ja konsulteeriv, rõhutades põhjalikku arutelu justiits- ja digiministri ning ministeeriumi ekspertidega. Kohtureformi eelnõu puhul mainiti konsensuslikku otsust esimene lugemine lõpetada, mis viitab valmisolekule koostööks komisjonis.
04.2025

1 Sõnavõtud

Kõneleja esitab küsimusi ettekandjale, otsides lahendusi, mis viitab valmisolekule koostööks ja probleemide lahendamiseks seadusandlikus või eksperdiringkonnas. Konkreetseid koostööpartnereid või koalitsioone ei mainita.
01.2025

1 Sõnavõtud

Koostööstiil on konsensuslik ja menetlust järgiv, edastades komisjoni liikmete arutelu ja valitsuse esindaja (Mariko Jõeorg-Jurtšenko) seisukohta. Märgitud on, et komisjon mõistis eelnõu algataja eesmärki, kuigi otsustas selle tagasi lükata, mis viitab pragmaatilisele lähenemisele.