Kuude kaupa: Evelin Poolamets
Kokku kuid: 9
Täielikult profileeritud: 9
11.2025
17 Sõnavõtud
Andmeid on ebapiisavalt.
10.2025
10 Sõnavõtud
Ebapiisavad andmed
09.2025
41 Sõnavõtud
Koostöömuster puudub; kõneleja tegutseb opositsiooni esindajana, tehes ettepanekuid EKRE fraktsiooni nimel. Ta kritiseerib valitsuse kriitikavabadust ja suutmatust arvestada maaomanike muredega. Kõneleja rõhutab, et Eesti peab seisma oma inimeste eest, mitte kummarduma Brüsseli bürokraatia ees.
06.2025
35 Sõnavõtud
Kõneleja pöördub sageli "Head kolleegid" poole ja kutsub üles mitte hääletama valitsuse eelnõu poolt, kuid otsese koostöö või kompromissivalmiduse kohta puuduvad tõendid. Ta viitab komisjonides toimunud aruteludele, kuid tema seisukohad on valdavalt vastanduvad valitsuse seisukohtadele.
05.2025
46 Sõnavõtud
Koostööstiil on nähtav opositsiooni sees, viidates teistele kolleegidele (Rain Epler, Reili Rand) ja toetades ühiseid eelnõude tagasilükkamise eesmärke. Puuduvad viited avatusele kompromissidele või erakondadeülesele koostööle valitsusega, keskendudes valitsuse poliitika teravale kritiseerimisele.
04.2025
30 Sõnavõtud
Kõnedes puuduvad viited koostööle teiste fraktsioonidega või kompromissivalmidusele. Kõneleja esindab EKRE fraktsiooni seisukohta lükata tagasi sookvootide eelnõu ja nõuab valitsuselt konkreetsete tegevuste peatamist (tuuleparkide planeerimine).
03.2025
49 Sõnavõtud
Koostöö on nähtav fraktsiooni siseselt (viide Martin Helme seisukohtadele Nordica osas) ja eelnõude esitamisel. Puudub igasugune märk avatusest koalitsiooniga kompromissidele, kuna esineja märgib, et opositsiooni ettepanekud hääletatakse alati maha. Ta nõuab uurimiskomisjoni loomist, kuhu kuuluks esindaja igast fraktsioonist, et tagada laiapõhjalisus ja usaldusväärsus.
02.2025
13 Sõnavõtud
Puuduvad andmed. Kõik esinemised on suunatud valitsuse ja selle poliitika kritiseerimisele; koostöö või kompromissivalmiduse kohta puuduvad tõendid.
01.2025
19 Sõnavõtud
Poliitik esitab eelnõusid Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna (EKRE) fraktsiooni nimel. Ta viitab varasemale erakondadeülesele konsensusele (Riigikogu kuluhüvitiste kärpimine) kui positiivsele eeskujule, lootes, et ka läbipaistvuse teema leiab laialdast toetust. Üldiselt on tema stiil valitsuse suhtes vastanduv, kuid ta on avatud heade ideede vastuvõtmisele eelnõu täiendamisel.