Päevakorrapunktide kaupa: Timo Suslov

Kokku päevakordi: 8

Täielikult profileeritud: 8

2025-10-08
Planeerimisseaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (683 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung

Vastuseisu ei väljendata ega kritiseerita ühtegi konkreetset vastaspoolt või poliitikat; kõne on suunatud ministrile selgituste saamiseks.
2025-06-12
Riigisaladuse ja salastatud välisteabe seaduse, riigihangete seaduse ning riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu (623 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Vastuseis puudub; kõneleja rõhutab, et muudatusettepanekute esitamise tähtajaks ei laekunud Riigikogu liikmetelt ega huvirühmadelt ühtegi ettepanekut. Eelnõu menetlus näib olevat kulgenud konsensuslikult.
2025-05-07
Riigisaladuse ja salastatud välisteabe seaduse, riigihangete seaduse ning riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu (623 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Kõnes ei mainita ühtegi vastaspoolt ega kriitikat eelnõu suhtes, pigem rõhutatakse konsensuslikke otsuseid. Ebapiisavalt andmeid.
2025-04-10
Õiguskantsleri ettepanek mootorsõidukimaksu seaduse ja liiklusseaduse põhiseadusega kooskõlla viimiseks

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Andmeid pole piisavalt.
2025-03-12
Riigikogu kodu- ja töökorra seaduse muutmise seaduse eelnõu (552 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Vastuseis on suunatud eelnõu sisule, mis puudutab valitsuse liikmetele rahaliste sunnimeetmete kehtestamist komisjonist puudumise eest. Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine, viidates, et ministrite kohal käimine on paranenud ja põhiseaduslikud umbusaldusmeetmed on juba olemas. Ta ei ole nõus, et eelnõu tagasilükkamine tähendaks ministrite puudumiste heakskiitmist.
2024-12-05
Kodakondsuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (522 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Vastuseis on suunatud eelnõu algatajale (Helir-Valdor Seeder) ja eelnõu sisule, tuues esile Vabariigi Valitsuse seisukoha mitte toetada antud muudatusi. Kriitika on poliitika- ja õiguslikupõhine, rõhutades piirangute ebaproportsionaalsuse ohtu. Vastuseis väljendus komisjoni hääletuses, kus tehti ettepanek eelnõu tagasi lükata.
2024-03-12
Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse muutmise seaduse eelnõu (289 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Vastuseis on suunatud eelnõu algatajate vastu, keda esindas komisjonis Ants Frosch, ja eelnõu sisuliste muudatuste vastu. Kriitika on poliitiline ja sisuline, rõhutades, et eelnõu on tasakaalust väljas ja tekitab kohalikele omavalitsustele ettenägematuid probleeme. Kompromiss puudub, kuna komisjon tegi kindla ettepaneku eelnõu tagasi lükata (6 poolt, 1 vastu).
2024-02-22
Kohaliku omavalitsuse volikogu valimise seaduse muutmise seaduse eelnõu (287 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Vastuseis on suunatud konkreetsele eelnõule, mille algataja esindajaks oli Ants Frosch Eesti Konservatiivsest Rahvaerakonnast. Vastuseis on tugev ja institutsionaalne, kuna Vabariigi Valitsus Justiitsministeeriumi kaudu eelnõu ei toetanud. Kriitika on suunatud eelnõu sisule, mitte isikutele, ning väljendub selges hääletustulemuses (8 poolt tagasilükkamisele).