Kuude kaupa: Signe Kivi
Kokku kuid: 9
Täielikult profileeritud: 9
11.2024
8 Sõnavõtud
Otsene vastuseis puudub; kriitika on suunatud pigem protseduurilistele ja struktuurilistele küsimustele, näiteks eelarve esitamise põhjalikkuse puudulikkusele. Samuti märgib kõneleja faktipõhiselt Keskerakonna fraktsiooni liikmete puudumist keskkonnakomisjoni tööst, mis takistab nende hääle kõlamist. Rünnakud on poliitikapõhised ja protseduurilised.
10.2024
5 Sõnavõtud
Vastandub neile, kes kritiseerivad Reformierakonda ja solvavad nende fraktsiooni naisi, emasid ja vanaemasid, pidades seda rünnakut ebaõiglaseks. Kriitika on suunatud ka rahajagamist eelistavatele poliitikatele peresõbralike teenuste asemel.
09.2024
2 Sõnavõtud
Not enough data.
06.2024
1 Sõnavõtud
Puuduvad otsesed vastased või kritiseeritud rühmad; tegemist on pigem institutsionaalse järelevalvega, kus nõutakse vastuseid Eesti Panga juhtkonnalt.
05.2024
6 Sõnavõtud
Kriitika on suunatud Haridus- ja Teadusministeeriumi suunas seoses keeleseaduse muutmise venitamisega ja eelnõu tagasilükkamisega, ehkki ta tunnustab ministeeriumi pingutusi eestikeelsele haridusele üleminekul. Ta vaidlustab muinsus- ja looduskaitselisi piiranguid, mis takistavad Estonia juurdeehitust, väites, et probleemid on lahendamiseks ja kompromisside leidmiseks.
04.2024
3 Sõnavõtud
Ei kritiseeri otseselt vastaspoolt, vaid seab kahtluse alla eelnõu (EKRE algatatud) jäikuse, otsides paindlikumat poliitilist lahendust, mis lubaks valikulist tõlkimist vajaduse korral. Tema kriitika on suunatud eelnõu liigsele jäikusele, mitte selle lõppeesmärgile.
03.2024
5 Sõnavõtud
Otsene vastandumine ilmneb Reformierakonna fraktsiooni aadressil kõlanud kriitikale sündimuse kahanemise teemal, mida poliitik isikliku kinnitusega ümber lükkab. Ta keskendub pigem menetluslike valikute kaitsmisele, et vältida kõrvalejäänud projektide esitajate õiguste riivamist, mitte vastaste poliitika otsesele ründamisele.
02.2024
5 Sõnavõtud
Kriitika on suunatud peamiselt valitsuse poliitikate ja ministeeriumide otsuste vastu, näiteks kõrgharidusseaduse rakendamise kiiruse ja Kultuuriministeeriumi ettepanekute (vanasõidukite maksust vabastamine) mittearvestamise osas. Kriitika on poliitikapõhine ja keskendub menetluslikule vastutusele.
01.2024
3 Sõnavõtud
Otsest vastasseisu või isiklikku kriitikat ei esine. Kriitika on suunatud pigem eelnõu algatajate ettepaneku ajastusele ja kitsale fookusele Nõukogude sümbolite käsitlemisel, küsides, kas konkreetse kuju puutumine on enam vajalik.