Täiskogu istungite kaupa: Varro Vooglaid
Kokku istungeid: 6
Täielikult profileeritud: 6
2024-02-21
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kõneleja demonstreerib teadmisi rahvusvahelise õiguskoostöö ja seadusandliku menetluse (denonsseerimine vs. peatamine) valdkonnas. Ta viitab spetsiifilistele olukordadele, nagu kuritegude toimepanijate väljaandmise vajadus ja alternatiivsete mehhanismide olemasolu. Samuti näitab ta asjatundlikkust, viidates varasematele aruteludele õiguskomisjonis.
2024-02-21
XV Riigikogu, III istungjärk, infotund
Kõneleja demonstreerib teadmisi strateegilisest kommunikatsioonist (stratkom), poliitilisest mobilisatsioonist ja avaliku arvamuse analüüsist, viidates valitsuse madalale populaarsusele (37%). Samuti on ta pädev Riigikogu töökorra ja PPA menetluspõhimõtete osas, võrreldes erinevaid avaliku korra rikkumise juhtumeid.
2024-02-15
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kõneleja näitab asjatundlikkust majandus- ja regulatsioonipoliitika valdkonnas, tuues esile spetsiifilised probleemid nagu halduskoormus, ülereguleerimine ja maksupoliitika mõju konkurentsivõimele. Ta viitab ettekandja poolt esitatud kuuele punktile, mis puudutavad majanduskeskkonna halvenemist. Ekspertiis väljendub suutlikkuses seostada valitsuse tegevust negatiivsete majandustulemustega.
2024-02-13
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kõneleja näitab teadmisi välispoliitika ja sõjaliste operatsioonide ajaloost, viidates täpselt Eesti kaitseväe kohaloleku algusaastale Iraagis (2003) ja missiooni kontekstile USA juhitavas koalitsioonis. Ekspertiis keskendub rahvusvahelise õiguse ja suveräänsuse põhimõtete rakendamisele.
2024-02-07
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Ekspertiis ilmneb hariduse ja tudengite finantsküsimuste valdkonnas, eriti õppelaenu suuruse ja selle mõju osas õppetöö kvaliteedile. Kasutatakse akadeemilisi termineid nagu "empiiriline vaatlus" ja "formeerituteks" kujunemine, viidates teaduspõhisele lähenemisele.
2024-02-05
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kõneleja demonstreerib head asjatundlikkust maksupoliitika ja käibemaksumäärade osas, tuues esile nii ajaloolised (18%, 9%) kui ka uued numbrid (22%, 14%). Eelkõige rõhutatakse teadmisi majutusasutuste käibemaksu erisuste ja nende varasema põhjenduse (50/50 kliendibaas) kohta.