Päevakorrapunktide kaupa: Madis Timpson

Kokku päevakordi: 51

Täielikult profileeritud: 51

2025-10-09
Karistusseadustiku ja kriminaalmenetluse seadustiku muutmise seaduse (karistusõiguslik jurisdiktsioon ja merealuse taristu lõhkumine) eelnõu (656 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung

Otsene vastuseis on minimaalne, kuid esineb kerge poliitiline torge Reformierakonna suunas seoses vandalismi ja autode kahjustamisega. Komisjonis tõstatati mure riigi liigse järelevalve pärast (Maria Jufereva-Skuratovski küsimus), mis viitab vajadusele leida tasakaal julgeoleku ja kodanikuõiguste vahel.
2025-09-24
Politsei ja piirivalve seaduse täiendamise seaduse eelnõu (670 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung

Opositsioonina tuvastatakse kolleeg Varro Vooglaid ja EKRE fraktsioon, kes ei toeta eelnõuga reguleeritavat süsteemi kontseptuaalsel tasandil. Kriitika on esitatud neutraalselt, tuues välja ka hääletustulemused (7 poolt, 2 vastu) ja opositsiooni esitatud küsimused (nt hägustatud näokujutiste kohta). Vastuseis on pigem põhimõtteline kui protseduuriline.
2025-09-18
Eesti Panga 2024. a aruanne

XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung

Not enough data
2025-09-17
Vabariigi Presidendi poolt välja kuulutamata jäetud kirikute ja koguduste seaduse muutmise seaduse (570 UA) uuesti arutamine

XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung

Peamine vastandumine on suunatud eelnõu kriitikutele, kes vaidlustavad meetme proportsionaalsust, samuti viidatakse irooniliselt Kalle Grünthalile seoses õigusekspertide valikuga. Vabariigi Presidendi otsust käsitletakse viisakalt, nõustudes julgeoleku eesmärgiga, kuid vaidlustades selle saavutamise viisi, rõhutades, et kaalutlusruum on seaduses olemas.
2025-09-16
Õiguskantsleri ülevaade õigustloovate aktide kooskõlast põhiseadusega ja muude õiguskantslerile seadusega pandud ülesannete täitmisest

XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung

Kriitika on suunatud ametnike mõtteviisi vastu, mis viib liigse reguleerimise ja bürokraatiani, ning ühiskonnas levinud riigilt liigse ootamise vastu. Kõneleja vastandub korduvatele ideedele nagu veapunktisüsteem, mida ühiskond on juba tagasi lükanud. Üks konkreetne vastane (Härra Reinsalu) saab isikliku ja terava märkuse dokumentide lugemise suutmatuse kohta.
2025-09-04
Istungi rakendamine

XV Riigikogu, Riigikogu erakorraline istungjärk

Peamine kriitika on suunatud konkreetsele Riigikogu liikmele (Evelin Poolametsale), keskendudes tema puudumisele ja ametikohustuste täitmata jätmisele. Rünnak on isiklik ja protseduuriline, kasutades iroonilist muret tema tervise pärast, et rõhutada tema töökohustuste rikkumist.
2025-06-18
Politsei ja piirivalve seaduse täiendamise seaduse eelnõu (670 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja vahendab Keskerakonna ja Sotsiaaldemokraatliku Erakonna kriitikat, millest esimene keskendus põhiõiguste ebapiisavale kaitsele ja tervikpaketi puudumisele. Sotsiaaldemokraadid kritiseerisid eelnõu esitamise protseduuri, leides, et seda oleks pidanud algatama õiguskomisjon ise. Kriitika on suunatud nii menetluslikule korrale kui ka eelnõu sisulistele puudujääkidele.
2025-06-12
42 Riigikogu liikme esitatud kirjalik nõue umbusalduse avaldamiseks justiits- ja digiminister Liisa-Ly Pakostale

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Opositsiooni (kes esitas umbusalduse, sh kolleeg Solman) kritiseeritakse tugevalt umbusaldusavalduse põhjenduste madala taseme ja küündimatuse pärast. Kriitika on suunatud nii poliitilistele seisukohtadele (vanglateema) kui ka õigusriigi põhimõtete vääritimõistmisele (ministri roll Pihlakodu juhtumis).
2025-06-12
Töölepingu seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (602 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja ise ei väljenda otsest vastuseisu, vaid refereerib kriitilisi küsimusi, mis tõstatati kolleegide poolt (nt Randpere, Vooglaid) ja puudutasid eelnõu menetluslikke aspekte (ametiühingute ebapiisav kaasamine) ja sisulisi küsimusi (nt 1,2-kordne alammäär, põhiseaduslikud probleemid). Kriitika on suunatud poliitika ja menetluse, mitte isikute vastu.
2025-06-10
Riigikohtu esimehe ülevaade kohtukorralduse, õigusemõistmise ja seaduste ühetaolise kohaldamise kohta

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Vastandub neile, kes väidavad, et Eesti ei ole õigusriik, lükates need väited veendunult tagasi. Kritiseerib ka kolleege, kes on kritiseerinud parempoolset maailmavaadet, kinnitades kohtusüsteemi iseseisvust. Lisaks kritiseerib riiki sõnamurdlikkuse eest kohtunike palga taastamise lubaduse täitmata jätmisel.
2025-06-04
Riigikontrolli seaduse, erakonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (erakondade rahastamise kontrollorgan) eelnõu (599 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Vastasseis on suunatud ebaõiglastele meediakulude praktikatele, tuues esile kontrastseid näiteid poliitikutest Urmas Reinsalu ja Võrklaev. Kriitika on suunatud sellele, kas seaduseelnõu suudab selliseid probleeme lahendada, olles seega pigem poliitika tulemuslikkuse küsimus.
2025-05-13
Kohtute seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse (kohtute haldamise tõhustamine) eelnõu (632 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja ei kritiseeri ühtegi vastaspoolt ega poliitilist rühmitust, vaid viitab varasemale protseduurilisele hirmule seoses kohtute eelarve kaitsmisega. Kriitika puudub.
2025-05-08
Justiits- ja digiministri 2025. aasta ettekanne "Õigusloomepoliitika põhialused aastani 2030" elluviimisest

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Kriitika on suunatud ministri ettekande ja ministeeriumi töö tulemuste vastu, eriti ebaefektiivse halduskoormuse vähendamise poliitika osas. Vastuseis on protseduuriline ja poliitiline, rõhutades, et ettevõtlusorganisatsioonide muresid tuleks kindlasti kuulda võtta.
2025-05-08
Justiits- ja digiministri 2025. aasta ettekanne "Kriminaalpoliitika põhialused aastani 2030" elluviimisest

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Andmeid pole piisavalt.
2025-05-06
Rahandusministri 2025. aasta ettekanne riigi pikaajalise strateegia "Eesti 2035" elluviimisest (sealhulgas ülevaade avaliku teenistuse arengusuundadest 2024. aastal)

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Otsene vastuseis puudub, kuid kõneleja esitab ministrile küsimuse, mis viitab vajadusele täpsustada valitsuse plaane regionaalse detsentraliseerimise osas. Kriitika on suunatud pigem poliitika rakendamise detailsuse puudumisele.
2025-05-05
Konkurentsiseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (609 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Otsene vastuseis puudub, kuna kõneleja toetab eelnõu üldist eesmärki. Kriitika on suunatud eelnõu menetluslikule puudulikkusele, kuna see ei sisalda vajalikke muudatusi KarS-i üldosas.
2025-04-23
Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seaduse (patsiendi elulõpu tahteavaldus) eelnõu (604 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Otsest vastuseisu eelnõule ei väljendata, vaid esitatakse murettekitav küsimus seoses eelnõu võimaliku tagasiulatuva mõjuga kehtivatele tahteavaldustele. Fookus on poliitika juriidilisel korrektsusel ja kodanike õiguste kaitsel, mitte isiklikul kriitikal.
2025-04-22
Kultuuriministri 2025. aasta ettekanne riigi pikaajalise arengustrateegia "Eesti 2035" elluviimisest (sealhulgas "Eesti spordipoliitika põhialused aastani 2030" elluviimisest)

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Otsene vastuseis puudub; kriitika on suunatud pigem sellele, et saalis ei ole piisavalt tähelepanu pööratud kaasaegse korvpallihalli teemale. Ei kritiseerita poliitikat ennast, vaid selle elluviimise kiirust ja fookust.
2025-04-15
Justiits- ja digiministri 2025. aasta ettekanne riigi pikaajalise arengustrateegia "Eesti 2035" elluviimisest

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Puudub igasugune kriitika või vastuseis ministri tegevusele; pigem väljendatakse tugevat toetust ja julgustatakse edasisteks sammudeks elatisvõlgnike teema lahendamisel.
2025-04-10
Õiguskantsleri ettepanek mootorsõidukimaksu seaduse ja liiklusseaduse põhiseadusega kooskõlla viimiseks

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Kriitika on suunatud valitsuse vastu, keda kahtlustatakse teadlikus seaduse rikkumises mootorsõidukimaksu eelnõu ettevalmistamisel ja menetlemisel. Vastuseis on protseduuriline ja kõrge intensiivsusega, vihjates tahtlikule ebakorrektsusele seadusloomes.
2025-03-20
Naiste diskrimineerimise kõigi vormide likvideerimise konventsiooni fakultatiivprotokolliga ühinemise ja konventsiooni artikli 20 lõike 1 muudatuse heakskiitmise seaduse eelnõu (583 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Ei väljenda isiklikku vastuseisu, kuid refereerib neutraalselt kolleegide vastuväiteid, mis puudutasid protokolli aegunud sisu, meeste diskrimineerimise ohtu ja bürokraatia kasvu. Ta haldab opositsiooni küsimusi, suunates need ministeeriumi esindajatele vastamiseks ja tagades, et isegi vastuolulised teemad (nt "saunajuhtum") saavad käsitletud.
2025-03-12
Perehüvitiste seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (547 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Otsest vastasseisu ei väljendata, kuid tuuakse esile kolleegide (nt Grünthal pensioniea tõstmise protseduuri osas) ja Õiguskantsleri (mittetöötavate leskede toetamise osas) tõstatatud mured. Need kriitilised punktid lahendatakse või lükatakse ümber Sotsiaalministeeriumi poolt esitatud faktide ja selgitustega, mis kinnitavad eelnõu paremust ja seaduslikkust.
2025-03-11
Peaministri 2025. aasta ettekanne riigi pikaajalise arengustrateegia "Eesti 2035" elluviimisest (sh ülevaade teadus- ja arendustegevuse olukorrast ja valitsuse poliitikast selles valdkonnas)

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Kriitika on suunatud eelmise, nimetamata valitsuse vastu, kes ei pidanud 2015. aasta nullbürokraatia algatust prioriteediks pärast valitsuse vahetust. Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine, mitte isiklik.
2025-01-22
Perehüvitiste seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (547 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Otsest tugevat vastuseisu ei väljendata, kuid mainitakse kolleeg Grünthali vastuseisu määruste volituste delegeerimisele Vabariigi Valitsuselt ministrile. Kõneleja kaitseb seda delegeerimist, selgitades, et see on loogiline ja päriselus ei saa minister seda omatahtsi muuta.
2025-01-16
Riigieelarve seaduse muutmise seaduse eelnõu (520 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Peamine kriitika on suunatud Keskerakonna varasemale tegevusetusele 2017. aastal, kui nad eirasid õiguskantsleri hoiatusi riigieelarve põhiseadusele vastavuse osas. Kriitika on protseduuriline ja puudutab poliitilist vastutust, mitte isiklikke rünnakuid.
2024-12-16
Ülevaade "Õigusloomepoliitika põhialuste aastani 2030" elluviimisest 2023. aastal

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kriitika on suunatud riigiasutuste ja advokaadibüroode vahelisele praktikale seaduseelnõude koostamisel. Vastuseis on protseduuriline ja eetilise iseloomuga, rõhutades huvide konflikti ja maksumaksja raha raiskamist. Konkreetseid poliitilisi vastaseid ei nimetata, vaid kritiseeritakse süsteemset viga.
2024-12-16
Ülevaade "Kriminaalpoliitika põhialuste aastani 2030" elluviimisest

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kriitikat ei esitata; vastupidi, kõneleja kiidab ministrit ja eelnõu ettevalmistamist, näidates üles toetust valitsuse kriminaalpoliitilistele algatustele.
2024-12-12
Vabariigi Valitsuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (523 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kriitika on suunatud neile, kes väidavad, et eelarves pole midagi head, kaitstes samal ajal Reformierakonna tegevust. Vastuseis on poliitika- ja tulemuspõhine, keskendudes eelarve sisu hindamisele.
2024-12-05
Kaebemenetlust käsitleva lapse õiguste konventsiooni fakultatiivprotokolliga ühinemise seaduse eelnõu (534 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja vastandub tugevalt süüdistusele, et valitsus on lapsevaenulik, lükates selle väite kindlalt tagasi. Kriitika on suunatud pigem poliitilisele sildistamisele kui konkreetsele poliitikale.
2024-12-05
Rahvatervishoiu seaduse eelnõu (433 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Otsest tugevat vastasseisu ei väljendata, kuid lükatakse ümber Linnade ja Valdade Liidu mure uute rahaliste kohustuste tekkimise pärast, tuginedes ministeeriumi kinnitustele. Samuti kritiseeritakse kaudselt Riigikogu liikmeid, kes küsivad komisjonis teemasid, mis jäävad eelnõu ja ministeeriumi volituste raamidest välja, pidades seda mittekonstruktiivseks.
2024-12-03
Lastekaitseseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (427 SE) teise lugemise jätkamine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Vastasseis on suunatud konkreetsetele kolleegidele (Kingo, Solman), keda kritiseeritakse valeinformatsiooni levitamise ja eelnõu eesmärgi moonutamise eest. Kriitika on intensiivne ja faktipõhine, lükates ümber väited pedofiilia legaliseerimisest või registrist pääsemisest nime muutmise teel.
2024-11-21
Töötuskindlustuse seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (519 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Otsest vastuseisu ei väljendata, kuna kõneleja roll on neutraalne ettekandja. Küll aga tuuakse esile kolleegide (nt Kingo, Grünthal, Lutsar) kriitilised või selgitust vajavad küsimused süsteemi efektiivsuse, hüvitiste määra ja töö vastuvõtmise kohustuse osas.
2024-11-21
Riigilõivuseaduse ning narkootiliste ja psühhotroopsete ainete ning nende lähteainete seaduse muutmise seaduse eelnõu (502 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Otsest poliitilist vastuseisu ei kritiseerita, kuid tuuakse esile huvigruppide (Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon, Rehabilitatsiooniasutuste Liit) mured riigilõivude tõstmise osas. Kriitika oli poliitikapõhine (lõivude seostamine palgapoliitikaga või teenuse rahastamisega), millele vastati ministeeriumi selgitustega.
2024-11-20
Eesti Vabariigi põhiseaduse muutmise seaduse eelnõu (527 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Vastuseis on suunatud Isamaa esitatud eelnõule (527 SE), kuid see on pigem menetluslik, kuna eelistatakse edasi minna teise, laiemalt toetatud eelnõuga. Kriitika on neutraalne ja suunatud parima lahenduse leidmisele, mitte isiklik.
2024-11-14
Sotsiaalhoolekande seaduse ja tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seaduse (iseseisev õendusabi ööpäevaringse erihooldusteenuse osutamisel) eelnõu (496 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Puudub otsene vastuseis poliitilistele oponentidele või fraktsioonidele. Kõneleja esitab neutraalselt huvigruppide (nt Puuetega inimeste koda, Õiguskantsleri esindaja, Õdede liit) mured seadusemuudatuste osas, kuid ei võta ise kriitilist seisukohta. Kriitika on suunatud pigem potentsiaalsetele teenuse kvaliteedi languse ohtudele, mida ministeerium püüdis selgitustega leevendada.
2024-11-06
Ravimiseaduse ja tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seaduse eelnõu (458 SE) kolmas lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Vastuseis puudub; kõneleja keskendub kitsaskoha lahendamisele ja tänab kõiki protsessis osalenuid. Kriitika on suunatud varasemale ebaõiguspärasele õiguslikule korraldusele, millele juhtis tähelepanu Riigikontroll.
2024-10-24
Riigilõivuseaduse ning narkootiliste ja psühhotroopsete ainete ning nende lähteainete seaduse muutmise seaduse (riigilõivud tervise- ja sotsiaalvaldkonnas) eelnõu (502 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja ise ei väljenda vastuseisu, vaid edastab neutraalselt komisjonis esitatud kriitilisi küsimusi (nt Riina Solmani küsimus kärpeülesande seose kohta ja Kert Kingo küsimus ravimite hinnatõusu prognoosi kohta). Vastuseis on suunatud pigem eelnõu tagamaade ja mõju selgitamisele, mitte selle menetluse peatamisele.
2024-10-24
Ravimiseaduse ja tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seaduse eelnõu (458 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Peamine vastuseis tuleb Eesti Ravimihulgimüüjate Liidult, kes kardab tulu kaotust ja väitis, et neid jäeti aruteludest välja. Kõneleja, tuginedes ametnike infole, lükkab need väited ümber, kinnitades, et kaasamine toimus ja nende olukord ei halvene. Vastuseisu nähakse pigem majandusliku hirmuna saamata jääva tulu ees, mitte sisulise poliitilise kriitikana.
2024-10-24
Rahvusvahelise Tööorganisatsiooni (ILO) töömaailmas esineva vägivalla ja ahistamise kõrvaldamist käsitleva konventsiooni (nr 190) ratifitseerimise seaduse eelnõu (469 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja edastab kolleeg Kingo kriitikat konventsiooni suhtes, mis puudutas kaasnevaid kohustusi, vajadust viia sisse seadusemuudatusi ja Euroopa Liidu ettekirjutuste pidevat voogu. Isiklikku vastuseisu eelnõule kõneleja ei väljenda, vaid suunab sisulised kriitilised küsimused, mis tõusid esimesel lugemisel, ministrile.
2024-10-17
Tsiviilkohtumenetluse seadustiku ja täitemenetluse seadustiku rakendamise seaduse muutmise seaduse eelnõu (439 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Andmeid pole piisavalt.
2024-10-10
Lastekaitseseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (427 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Andmeid pole piisavalt.
2024-10-09
Sotsiaalhoolekande seaduse ja tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seaduse (iseseisev õendusabi ööpäevaringse erihooldusteenuse osutamisel) eelnõu (496 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Not enough data.
2024-09-25
Rahvusvahelise Tööorganisatsiooni (ILO) töömaailmas esineva vägivalla ja ahistamise kõrvaldamist käsitleva konventsiooni (nr 190) ratifitseerimise seaduse eelnõu (469 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Vastasseis väljendub konkreetses faktide korrigeerimises, lükates ümber proua Helme viited teatud teemade (nt sotsiaalse soo küsimus või case study'd) arutamisele komisjonis. Kriitika on suunatud protseduurilisele ebatäpsusele ja faktide moonutamisele, mitte eelnõu sisule.
2024-09-25
Regionaal- ja põllumajandusministri 2024. aasta ettekanne riigi pikaajalise arengustrateegia "Eesti 2035" elluviimisest

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja ei väljenda otsest vastuseisu ministri eesmärkidele, vaid esitab kriitika poliitika rakendamise detailide osas. Ta survestab valitsust esitama konkreetseid, sihipäraseid meetmeid, mis on suunatud just keskuslinnadele.
2024-09-17
Ravimiseaduse ja tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seaduse eelnõu (458 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kriitika on suunatud kehtivale õigusruumile ja Terviseameti piiratud pädevusele ravimite hankimisel ja realiseerimisel, mis takistab varu kuluefektiivset haldamist. Otsest poliitilist vastasseisu või poliitiliste oponentide kritiseerimist kõnes ei esine, vaid keskendutakse süsteemsetele kitsaskohtadele.
2024-09-17
Õiguskantsleri ülevaade õigustloovate aktide kooskõlast põhiseadusega ja muude õiguskantslerile seadusega pandud ülesannete täitmisest

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kriitika on suunatud riigi ametkondade vastu seoses ebaselge õiguskeele ja liigse ressursside kulutamisega mõõtmisele ja planeerimisele. Samuti kritiseeritakse vaikset omandiõiguse unustamist riigis.
2024-09-16
Riigikogu otsuse "Sündimuse kasvatamise meetmete väljatöötamisest" eelnõu (208 OE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja ise ei väljenda vastuseisu, vaid edastab komisjonis esitatud kriitikat, näiteks Kalle Grünthali vastuväiteid Sotsiaalministeeriumi seisukohtade ja meetmete põhjalikkuse suhtes. Samuti edastab ta teiste kolleegide muret eluasememurede ja pangaintresside tõusu mõju pärast sündimusele.
2024-09-16
Siseministri 2024. aasta ettekanne riigi pikaajalise arengustrateegia "Eesti 2035" elluviimisest

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Väljendab selget vastuseisu astmelisele tulumaksule, mis viitab ideoloogilisele lahknevusele selle toetajatega. Samuti distantseerib end selgelt kuritegelike organisatsioonide mõttelaadist.
2024-09-11
Korruptsioonivastase seaduse muutmise seaduse eelnõu (442 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Ei ole piisavalt andmeid.
2024-09-11
Kaitseministri 2024. aasta ettekanne riigi pikaajalise arengustrateegia "Eesti 2035" elluviimisest

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Puuduvad andmed.
2024-07-23
Riigikogu liikme Madis Timpsoni ametivanne

XV Riigikogu, Riigikogu erakorraline istungjärk

Ebapiisav teave