Kuude kaupa: Maris Lauri

Kokku kuid: 6

Täielikult profileeritud: 6

10.2025

14 Sõnavõtud

Tugev kriitika on suunatud varasematele poliitilistele otsustele, eriti pensioni teise samba lammutamisele, mida nimetatakse "väga rumalaks" tegevuseks, mis vähendas kodumaist kapitali. Samuti kritiseeritakse negatiivseid suhtumisi (NIMBY ja BANANA) loodusvarade väärindamise ja kaevandamise osas. Kriitika on suunatud poliitikale ja hoiakutele, mitte isikutele.
09.2025

26 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud peamiselt kolleegide ebatäpsete väidete ja menetlusvigade vastu, korrigeerides neid teravalt ja otsesõnu. Kritiseerib ka Rahandusministeeriumi algset eelnõu menetlust, kus Finantsinspektsiooni ei kaasatud. Kaitseb seadusandja õigust teha valikuid ja peab õiguslikke vaidlusi (sh presidendi ja Riigikohtuga) demokraatia loomulikuks osaks.
06.2025

40 Sõnavõtud

Opositsioonist kritiseerib kõneleja Isamaa fraktsiooni protseduuriliste vigade pärast (lisaeelarve ettepanek esitati vales vormis, mitte otsuse eelnõuna) ja nende esindajate puudumise pärast olulistel komisjoni istungitel. Ta kritiseerib ka Urmas Reinsalu küsimuste pikkust ja arusaamatust, kuid tunnustab sotsiaaldemokraate aususe eest oma ideoloogiliste seisukohtade väljendamisel.
05.2025

6 Sõnavõtud

Peamised vastased on Isamaa, Sotsiaaldemokraadid ja Keskerakond, keda kritiseeritakse teravalt maksupoliitika ja ideoloogiliste vaadete pärast. Isamaa astmelise tulumaksu kaitsmist nimetatakse "väärakaks" ning Keskerakonda süüdistatakse silmakirjalikkuses elanike toimetulekust rääkimisel. Kriitika on intensiivne ja poliitiliselt laetud, rõhutades vastandlikke ilmavaateid.
03.2025

2 Sõnavõtud

Peamine kriitika on suunatud eelnõu toetajate vastu, keda süüdistatakse emotsionaalses ja läbimõtlemata otsustusprotsessis, kuna puudub ajakohane ohuhinnang. Kriitika on poliitika- ja menetluspõhine, mitte isiklik. Lisaks seisis kõneleja silmitsi isikliku rünnakuga (Dzeržinski tsiteerimine) ja nõudis sellele istungi juhatajalt vastust.
01.2025

9 Sõnavõtud

Vastuseis on suunatud Keskerakonna fraktsiooni algatatud eelnõule ja selle esitajatele. Kriitika on intensiivne, keskendudes nii eelnõu sisulisele kvaliteedile (läbimõtlemata, pealiskaudne) kui ka algatajate pädevusele (ei suuda selgitada valikuid, ei ole teemaga kursis). Ta kritiseerib opositsiooni demagoogiliste väidete esitamise eest ja nõuab sisuliste ettepanekute esitamist.