Täiskogu istungite kaupa: Anti Allas

Kokku istungeid: 7

Täielikult profileeritud: 7

2025-03-26
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud eelnõu põhjenduste puudulikkusele või ebaselgusele, mitte konkreetsetele isikutele. Kõneleja nõuab selgitust, milliseid probleeme kavandatav muudatus lahendab, mis viitab skepsisele selle vajalikkuse suhtes.
2025-03-26
XV Riigikogu, V istungjärk, infotund
Kõneleja on opositsioonis valitsuse sotsiaalpoliitilise tegevusega, kritiseerides peaministrit toimetulekuraskuste eiramise eest. Kriitika on suunatud poliitilistele meetmetele ja nende puudumisele, nõudes uuelt valitsuselt kohest sekkumist.
2025-03-19
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud eelnõu esitlemise viisile ja konkreetsele kirjeldusele, mis puudutas Ukraina sündmusi. Kriitika on protseduuriline ja eetiline, kuna see tekitab ühiskonnas tarbetut tülitsemist.
2025-03-19
XV Riigikogu, V istungjärk, infotund
Kriitika on suunatud valitsuse (peaminister ja härra Pevkur) vastu, keskendudes nende ebaefektiivsele tegevusele kaitsehangete kiiruse ja meetodite valikul. Kõneleja vaidlustab valitsuse katse ekspertide kriitikat asjatundmatuks tembeldada, muutes kriitika nii poliitika- kui ka menetluskeskseks. Rünnaku intensiivsus on mõõdukas, kuid nõudlik.
2025-03-18
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud kehtiva erakondade rahastamise süsteemi ebaõiglasele korraldusele, mitte konkreetsetele vastastele. Tegemist on protseduurilise ja poliitikapõhise kriitikaga, mis ei sisalda isiklikke rünnakuid.
2025-03-17
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Peamine kriitika on suunatud endise rahandusministri härra Võrklaeva ja tema juhitud menetluse vastu, mis rõhutas erisuste puudumist. Kriitika on poliitikapõhine ja keskendub varasema seadusloome protseduurilistele ja sisulistele puudustele, mis viisid ebaõiglaste tulemusteni.
2025-03-11
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Otsest kriitikat ega vastuseisu ei väljendata, vaid esitatakse küsimus valitsusjuhile seoses ettekande rõhuasetusega, otsides selgitust akadeemilise personali töötasude jätkusuutlikkuse kohta.