Kuude kaupa: Mait Klaassen
Kokku kuid: 9
Täielikult profileeritud: 9
12.2024
25 Sõnavõtud
Andmeid ebapiisavalt.
11.2024
3 Sõnavõtud
Sotsiaalsetest teemadest on esile tõstetud haridussüsteemi kvaliteet ja selle valmisolek toetada ettevõtluse suuri tehnoloogilisi suunamuutusi. Teema on raamitud majandusliku vajaduse ja uue tehnoloogiaga edasimineku võime kaudu.
09.2024
5 Sõnavõtud
Sotsiaalsetest küsimustest on esiplaanil kodanike vabadused ja kodu puutumatus, mida peetakse põhiseadusliku kaitse all olevaks õiguseks PPA tegevuse kontekstis. Samuti rõhutatakse sotsiaal-majandusliku mõju hindamise olulisust seadusemuudatuste rakendamisel, et leevendada majanduslikku üleminekut Ida-Virumaal.
06.2024
2 Sõnavõtud
Sotsiaalsetest teemadest käsitletakse haridust, keskendudes juriidilise hariduse kvaliteedile ja õppekavade muutmise vajadusele, et tagada kohtusüsteemi parimad spetsialistid. Samuti rõhutatakse seaduskuulekuse olulisust ühiskonnas ja seaduste selguse vajadust.
05.2024
3 Sõnavõtud
Peamine sotsiaalne teema on põhiõiguste kaitse, eriti seoses isiku majandustegevuse kontrollimisega panga poolt ühe konto kaudu. Kõrgharidust käsitletakse investeeringu kontekstis, küsides selle suuna õigsuse järele.
04.2024
5 Sõnavõtud
Käsitleb sotsiaalprobleemidena veterinaaride kõrget suitsidaarsuse määra, mis on tingitud töö pingest ja raskete otsuste tegemisest. Rõhutab, et tänapäeva noored kandidaadid on eemaldunud loodusest ja loomadega tegelemisest, mistõttu ei suudeta taluda loomade paratamatut surma. Ta kutsub üles lõpetama noorte loodusest eemaldumist.
03.2024
4 Sõnavõtud
Põhiline sotsiaalne teema on demograafia ja laste sündivus, kusjuures rõhutatakse vajadust sotsiaaluuringute järele, et mõista, miks lapsi tegelikult ei muretseta. Samuti kritiseeritakse toetusmeetmete menetlemist ilma piisava sotsiaalse põhjenduseta.
02.2024
2 Sõnavõtud
Ei ole piisavalt andmeid.
01.2024
2 Sõnavõtud
Kõneleja keskendub sotsiaalsetele erinevustele hariduses, rõhutades vajadust tagada kvaliteetne haridus lastele, kes pärinevad erineva haridusliku orientatsiooniga peredest. Eraldi tõstatatakse küsimus peredega tegelemise ja koduõppe korralduse kohta. Haridusjuhtimist peetakse sotsiaalsete tulemuste saavutamisel kriitiliselt oluliseks.