Kuude kaupa: Peeter Tali

Kokku kuid: 10

Täielikult profileeritud: 10

12.2024

7 Sõnavõtud

Andmeid pole piisavalt.
11.2024

15 Sõnavõtud

Sotsiaalküsimusi käsitletakse julgeoleku prisma kaudu. Kõneleja peab vajalikuks põhiseaduse muutmist, et agressorriikide (Venemaa, Valgevene) kodanikud ei saaks osaleda kohalikel valimistel ega mõjutada Vabariigi Presidendi valimist, põhjendades seda muutunud julgeolekuolukorraga.
10.2024

2 Sõnavõtud

Peamine sotsiaalne teema on usuvabadus, mida käsitletakse rahvusliku julgeoleku kontekstis. Rõhutatakse, et Eesti usklike usuvabadust tuleb kaitsta, kuid see nõuab Moskva kiriku kui vaenuliku organisatsiooni tegevuse lõpetamist. Teemat raamib tugevalt ajalooline ja moraalne vaatenurk, viidates bolševike okupatsioonile ja märtri Platonile.
09.2024

9 Sõnavõtud

Sotsiaalne fookus on suunatud elanikkonna turvalisusele ja harjumuspärase eluviisi kaitsmisele, eriti valeuudiste leviku ja välisriigi sekkumise eest. Ta rõhutab, et küberhügieen ja e-riigi toimivus on lahutamatud osad demokraatliku ühiskonna kaitsmisel.
06.2024

1 Sõnavõtud

Andmeid pole piisavalt.
05.2024

3 Sõnavõtud

Keskendub haridusküsimustele, toetades ühtsele eestikeelsele haridusele üleminekut ja kahtlustades poliitilisi katseid seda protsessi väärata. Suurim sotsiaalne teema on usuorganisatsioonide roll rahvuslikus komberuumis, nõudes Moskva kiriku kui lõhestava ja vaenuliku organisatsiooni tegevuse lõpetamist.
04.2024

4 Sõnavõtud

Peamine sotsiaalne teema on tööjõupoliitika ja kohalike töötute ümberõppe vajadus. Kaudselt puudutatakse ka julgeoleku ja keelepoliitika küsimusi, viidates Kaitseministeeriumi kodulehe venekeelsuse puudumisele.
03.2024

2 Sõnavõtud

Ebapiisavad andmed.
02.2024

4 Sõnavõtud

Sotsiaalsed küsimused on seotud Venemaa sõjakuritegudega Ukrainas, eriti rõhutades Ukraina laste röövimist ja küsides võimaluste kohta nende tagasisaamiseks. Samuti rõhutatakse Venemaa Föderatsiooni fundamentaalsete vabaduste (sõnavabadus, ajakirjandus) puudumist.
01.2024

4 Sõnavõtud

Peamine sotsiaalne teema on hariduspoliitika, eriti eestikeelsele õppele ülemineku toetamine ja õpetajate frustratsiooni lahendamine. Ta toetab tugevalt hariduselu säilitamist kohalikes omavalitsustes. Samuti väljendab ta tugevat moraalset vastuseisu okupatsioonivõimu sümbolite presenteerimisele.