Päevakorrapunktide kaupa: Kristina Šmigun-Vähi

Kokku päevakordi: 23

Täielikult profileeritud: 23

2025-10-09
Olulise tähtsusega riikliku küsimuse "Eesti majanduse tulevik" arutelu

XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung

Ebapiisavad andmed
2025-10-08
Planeerimisseaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (683 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on küsitlev ja konstruktiivne, suunatud ministrile eelnõu detailide täpsustamiseks ja parandamiseks. Eesmärk on tagada seaduseelnõu tõhusus vastutuse ja trahvide kaudu, mis viitab valmisolekule sisuliseks panustamiseks.
2025-06-16
Raamatupidamise seaduse muutmise seaduse eelnõu (600 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on konsensuslik ja kompromissialdis, rõhutades ühist tööd nii eelnõu algataja (Isamaa fraktsioon) kui ka Rahandusministeeriumi spetsialistidega. Juhtivkomisjoni muudatusettepanekud leidsid konsensusliku toetuse ja lõpplahendus oli algatajale sobiv kompromiss.
2025-05-21
Raamatupidamise seaduse muutmise seaduse eelnõu bürokraatia vähendamiseks (600 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on avatud ja konsensuslik, rõhutades majanduskomisjoni üksmeelset otsust eelnõu menetlemisega edasi minna. Mainitakse koostööd Rahandusministeeriumiga tehniliste paranduste osas teisel lugemisel. Eesmärk on saavutada kiiresti ühine tulemus.
2025-05-08
Justiits- ja digiministri 2025. aasta ettekanne "Kriminaalpoliitika põhialused aastani 2030" elluviimisest

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Ebapiisav teave.
2025-04-24
Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna fraktsiooni algatatud olulise tähtsusega riikliku küsimuse "Tuuletööstuse pahupoolest" arutelu

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Andmeid ebapiisavalt.
2025-04-23
Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seaduse (patsiendi elulõpu tahteavaldus) eelnõu (604 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on dialoogiline ja informatsiooni otsiv, pöördudes otse ministri poole küsimustega. Suhtlus on lugupidav ja lahendustele orienteeritud, keskendudes rakendamise detailidele.
2025-04-22
Kultuuriministri 2025. aasta ettekanne riigi pikaajalise arengustrateegia "Eesti 2035" elluviimisest (sealhulgas "Eesti spordipoliitika põhialused aastani 2030" elluviimisest)

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Andmeid pole piisavalt.
2025-02-20
Olulise tähtsusega riikliku küsimuse "Spordi tuleviku plaan: kuidas tuua medalid ja panna lapsed liikuma" arutelu

XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja B viitab edukale koostööle Tallinna koalitsioonipartneritega (Reformierakond ja teised) koolihoovide avamise projekti teostamisel. Üldiselt rõhutatakse spordi kontekstis erakondadeülese toetuse olulisust, märkides, et "omadele hoiame alati pöialt."
2024-12-05
Tolliseaduse muutmise seaduse eelnõu (515 SE) teine lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on tugevalt konsensuslik, rõhutades, et kõik muudatusettepanekud ja menetluslikud otsused leidsid komisjoni konsensusliku toetuse. Koostöö oli tihe ministeeriumide (Rahandus-, Kaitseministeerium) ja Kaitseväe esindajatega, kes esitasid juhtivkomisjonile vajalikud ettepanekud.
2024-10-22
Tolliseaduse muutmise seaduse eelnõu (515 SE) esimene lugemine

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on väga konsensuslik, rõhutades, et kõik majanduskomisjoni menetluslikud otsused (esindaja määramine, päevakorda võtmine, esimese lugemise lõpetamine) võeti vastu ühehäälselt. See viitab laialdasele toetusele eelnõu menetlemisel ja edukale koostööle komisjoni liikmete vahel.
2024-09-17
Õiguskantsleri ülevaade õigustloovate aktide kooskõlast põhiseadusega ja muude õiguskantslerile seadusega pandud ülesannete täitmisest

XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja näitab üles koostöövalmidust, viidates eelkõnelejale ja jätkates tema tõstatatud laste õiguste teemat, mis viitab teadlikkusele käimasolevast arutelust.
2024-06-13
Finantsinspektsiooni 2023. a aruanne

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Esineja näitab üles koostööd, viidates sellele, et Eesti Panga president julgustas teda sama küsimust esitama ka Finantsinspektsiooni juhile. See viitab teatud tasemel kooskõlastatud tegevusele finantsjuhtide ja parlamendiliikme vahel süsteemsete probleemide lahendamisel.
2024-06-13
Eesti Panga 2023. a aruanne

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Stiil on lahendustele orienteeritud, esitades küsimuse, mis kutsub üles koostööle ja muutustele probleemide lahendamiseks ("Mida me peaksime tegema, mida muutma"). See viitab valmisolekule teha koostööd asutustega (Eesti Pank) olukorra parandamiseks.
2024-05-29
Riigikogu otsuse "Ettepaneku tegemine Vabariigi Valitsusele taastada noorte koolispordi toetus" eelnõu (405 OE) esimene lugemine

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Koostöö fookus on suunatud riigi ja kohaliku tasandi vahelisele süsteemsele tegevusele, eriti maakonna spordiliitude kaudu, rõhutades omavalitsuste ja kogukondade kaasamist. Puuduvad andmed erakondadevahelise kompromissi või koostöö kohta eelnõu toetamisel.
2024-05-16
Majanduskomisjoni algatatud olulise tähtsusega riikliku küsimuse "Kuidas tõsta tootlikkust Eesti majanduses?" arutelu

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on avatud ja küsitlev, otsides ettekandjalt teavet ekspertkogus toimunud vaidluste ja eriarvamuste kohta. See näitab valmisolekut arvestada erinevate seisukohtadega ja otsida parimat soovitust riiklike prioriteetide seadmiseks.
2024-04-18
Keskkonnakomisjoni algatatud olulise tähtsusega riikliku küsimuse "Tuumaenergia kasutuselevõtmise vajadus ja võimalused Eestis" arutelu

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Poliitik väljendab toetust ja tunnustust käimasolevale tööle tuumaraamistiku loomisel, märkides, et Eesti ei ole "sõrgu vastu ajanud". Koostööstiil on konstruktiivne, esitades küsimusi, mis aitavad tagada ohutuse ja halduskorralduse selguse.
2024-04-16
Kultuuriministri 2024. aasta ettekanne "Riigi pikaajalise arengustrateegia "Eesti 2035" elluviimisest" (sealhulgas "Eesti spordipoliitika põhialused aastani 2030" elluviimisest)

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on küsimustele orienteeritud, otsides Kultuuriministrilt ja riigilt tervikuna lahendusi ja motivatsioonimehhanisme rahvatervise parandamiseks. See viitab soovile saada selgeid juhiseid või poliitilist tegevuskava.
2024-03-19
Terviseministri 2024. aasta ettekanne riigi pikaajalise arengustrateegia "Eesti 2035" elluviimisest

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja toetab ja kiidab heaks ministeeriumideülese koostöö terviseküsimuste lahendamisel. Suhtumine ministrisse on avatud ja koostööle suunatud, pakkudes konstruktiivseid poliitilisi küsimusi.
2024-03-07
Eesti Reformierakonna fraktsiooni algatatud olulise tähtsusega riikliku küsimuse "Eesti energeetika tulevik 2035" arutelu

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Ebapiisavad andmed. Stiil on küsitlev, suunatud otse ministrile, otsides poliitilist heakskiitu või selgitust detsentraliseeritud tootmise võimalustele.
2024-03-05
Haridus- ja teadusministri 2024. aasta ettekanne riigi pikaajalise arengustrateegia "Eesti 2035" elluviimisest (haridusreformid)

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on avatud ja lugupidav, pöördudes otse ministri poole ettepanekuga, mis on esitatud küsimuse vormis. See näitab valmisolekut ideede jagamiseks ja dialoogiks haridusreformi teemal.
2024-02-15
Isamaa fraktsiooni algatatud olulise tähtsusega riikliku küsimuse "Eesti majanduslanguses. Mida teha?" arutelu

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Koostööstiil on lugupidav ja konstruktiivne, pöördudes ettekandja poole tänu ja austusega. Näitab valmisolekut osaleda debatis informatsiooni hankimise eesmärgil ja teiste seisukohti arvestades.
2024-01-18
Olulise tähtsusega riikliku küsimuse "Tugevad maakoolid ja tugev koolivõrk" arutelu

XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung

Kõneleja toetab tugevalt valdadevahelist koostööd ja ressursside jagamist huvihariduse pakkumisel, nähes selles olulist päästerõngast kohalike omavalitsuste jaoks. Ta rõhutab, et koostöö transpordi ja spetsialistide jagamise osas on efektiivsem kui iga valla püüe ehitada kõiki rajatisi (nt ujulaid või uisuväljasid).