Täiskogu istungite kaupa: Timo Suslov

Kokku istungeid: 8

Täielikult profileeritud: 8

2025-10-08
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Andmeid on liiga vähe.
2025-06-11
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Vastasseis puudub; kõneleja ei kritiseeri ühtegi rühma ega vastaspoolt. Menetlus oli pigem konsensuslik, kuna muudatusettepanekute tähtajaks ei laekunud ühtegi ettepanekut ei Riigikogu liikmetelt ega huvirühmadelt.
2025-05-07
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2025-04-10
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Puuduvad otsesed rünnakud või kriitika vastaste suunas; kõneleja keskendub konsensuse ja menetluse kirjeldamisele. Ta mainib kolleegi küsimust (Anastassia Kovalenko-Kõlvart), kuid käsitleb seda kui sisukat osa arutelust, mitte vastuseisu.
2025-03-12
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud eelnõu algatajatele, kes soovivad kehtestada rahalise karistuse ministrite puudumise eest komisjonides. Kriitika on protseduuriline ja maailmavaateline, küsides, kas selline sunnimeede on proportsionaalne ja vajalik, arvestades olemasolevaid lahendusi, nagu umbusalduse avaldamise võimalus.
2024-12-05
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Vastasseis on suunatud eelnõu algataja (Helir-Valdor Seeder) ettepanekule, mida Vabariigi Valitsus ei toeta. Kriitika on poliitika- ja õiguslikupõhine, keskendudes piirangu ebaproportsionaalsuse küsimusele ja olemasolevatele kodakondsuse andmise kaalumise lähtekohtadele. Komisjon tegi ettepaneku eelnõu tagasi lükata, hääletustulemusega 6 poolt ja 3 vastu.
2024-03-12
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud eelnõu algatajatele, keda esindas Ants Frosh, ning see on põhjendatud nii sisuliste (KOV-ide koormamine) kui ka menetluslike argumentidega (sama eelnõu varasem tagasilükkamine). Kriitika on suunatud eelnõu sisu vastu, rõhutades, et see tekitab omavalitsustele ettenägematuid probleeme.
2024-02-22
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud algatatud eelnõule, mille algataja esindaja oli Ants Frosch (EKRE). Kriitika on poliitika- ja sisupõhine, kuna Justiitsministeerium ja komisjoni enamus ei toetanud eelnõu sisu, mis viis tugeva ettepanekuni eelnõu tagasi lükata.