Kuude kaupa: Leo Kunnas

Kokku kuid: 19

Täielikult profileeritud: 19

11.2025

6 Sõnavõtud

Andmed puuduvad.
10.2025

1 Sõnavõtud

Ebapiisavad andmed
09.2025

11 Sõnavõtud

Kõneleja väljendab tugevat muret kaitsekulude (5,4% SKT-st) jätkusuutlikkuse pärast, kui need rahastatakse laenuga ja raha voolab riigist välja. Ta pooldab majanduslikku natsionalismi kaitsetööstuses, rõhutades, et kodumaine tootmine, isegi kui nominaalhind on kõrgem, on vajalik maksutulu ja tööhõive tagamiseks. Ta hindab, et praegune poliitika on Eestile maksma läinud umbes 1% SKT-st aastas.
06.2025

4 Sõnavõtud

Ebapiisav teave.
05.2025

2 Sõnavõtud

Majandusvaated on kriitilised valitsuse majandusjuhtimise suhtes, rõhutades tootlikkuse ja konkurentsivõime kiiret langust. Kõneleja vastandub maksutõusudele ja kritiseerib teravalt nende põhjendamist välisjõududega, vihjates, et stabiilne või langev maksupoliitika on võimalik, nagu näitavad Läti ja Soome.
03.2025

11 Sõnavõtud

Toetab tugevalt ajateenijate ja reservväelaste toetuste tõstmist, et taastada inflatsiooni tõttu vähenenud ostujõud (umbes kolmandiku võrra). Rõhutab, et tõstmine peaks toimuma kiiresti, leides katteallikad Vabariigi Valitsuse reservist või ümbertõstmistega.
02.2025

1 Sõnavõtud

Majandusvaated eelistavad fiskaaldistsipliini suunamist julgeolekule, toetades kaitsekulude järsku tõstmist 4–4,5%-ni SKT-st. Samal ajal seatakse kahtluse alla subsideeritud energiatootmise ja CO2 kvoodisüsteemi jätkamine, viidates nende kulukusele julgeolekuolukorra valguses.
01.2025

10 Sõnavõtud

Andmeid ebapiisavalt. Ainus finantsküsimus puudutab riigikaitse rahastamist, rõhutades vajadust 5 miljardi euro järele järgmise kümnendi jooksul ja viidates Euroopa Liidu stabiilsuskriteeriumidele.
12.2024

11 Sõnavõtud

Andmeid ebapiisavalt.
11.2024

7 Sõnavõtud

Kõneleja nõuab ranget fiskaalset distsipliini ja kontrolli, kritiseerides eelarve läbipaistmatust, mis takistab adekvaatsete otsuste tegemist. Ta kritiseerib kaitsekulude kasvu tagasihoidlikkust ja ebarealistlikke majandusprognoose, millele eelarve on rajatud. Ta rõhutab, et raha on kinni valedes strateegilistes projektides, jättes tähelepanuta kõige prioriteetsema valdkonna (demograafia).
10.2024

4 Sõnavõtud

Majandusvaated keskenduvad riigikaitse rahastamisele, toetades tugevalt kaitsekulutusi ja pidades kaitsemaksu pikaajaliseks paratamatuseks, mis kestab seni, kuni konfrontatsioon Venemaaga jätkub. Ta ei pea tõenäoliseks maksu kaotamist 2028. aastal, kuna NATO nõuded on kümnekordselt kasvanud.
09.2024

5 Sõnavõtud

Käsitleb investeerimisfondide seaduse muudatusi seoses väärismetallidesse investeerimisega tehnilisest ja regulatiivsest vaatenurgast. Rõhutab toidutootmise ja sadamate/lennuväljade olulisust kriitilise infrastruktuurina. Puuduvad andmed laiema majandusfilosoofia (maksustamine, kulutused, kaubandus) kohta.
07.2024

2 Sõnavõtud

Majandusvaated on seotud riigieelarve ja fiskaalse distsipliiniga, nõudes kaitsekulude täpset arvestust ja seost SKT-ga. Rõhutatakse vajadust teada, kui palju kulud tegelikult suurenevad võrreldes varasemate plaanidega.
06.2024

7 Sõnavõtud

Majanduslikud vaated on tihedalt seotud julgeoleku ja kaitsetööstusega, toetades riiklikke investeeringuid sõjalise otstarbega tootmisse. Ta näeb potentsiaali kodumaise lõhkeaine tootmise käivitamises, kasutades ära Eesti olemasolevat mäetööstust, mis viitab toetusele strateegiliste tööstusharude arendamisele.
05.2024

6 Sõnavõtud

Ei esita otseseid seisukohti maksude või eelarvepoliitika kohta, kuid näitab huvi kaitsetööstuse ja suuremahulise tootmise käivitamise praktiliste sammude vastu. Ta küsib ettevõtluse kohta, mis on seotud suure nõudlusega toodetega (nt lõhkeained) ja kasumi teenimise võimalustega.
04.2024

17 Sõnavõtud

Majandusvaated rõhutavad finantsstabiilsust ja reservide hoidmist kullas, kritiseerides 1971. aastast pärinevat fiat-rahasüsteemi ebastabiilsust. Peab inflatsiooni ja USA võlataset tõsiseks ohuks ning nõuab Eesti kullavarude taastamist ja suurendamist (20–30 tonnini), et olla valmis finantskriisideks.
03.2024

13 Sõnavõtud

Pooldab tugevalt kaitsekulutuste suurendamist 3% SKT-st pluss, soovitades majanduse halvast seisust hoolimata laenata rohkem raha kaitsevõime kiireks arendamiseks. Peab eelarve tasakaalu poole liikumist praegustes julgeolekutingimustes ohtlikuks. Lisaks toetab ta automaksu erandeid kõigile julgeoleku- ja päästeasutuste sõidukitele.
02.2024

4 Sõnavõtud

Majanduslikud vaated on selgelt suunatud maksukoormuse vähendamisele, toetades juriidilise isiku tulumaksu määra ja käibemaksumäära alandamist 18,4%-ni. See viitab soovile soodustada majanduskasvu ja vähendada ettevõtete maksukohustust.
01.2024

17 Sõnavõtud

Majanduslikult toetab ta maksude alandamist (käibemaks, tulumaks, aktsiisid) majanduslanguse leevendamiseks, uskudes, et maksutõusud vähendavad käivet ja viivad ostjad Lätti. Ta näeb kaitsekulutuste suurendamises ja kohalikus kaitsetööstuses (lõhkeaine tootmine) potentsiaali majanduse elavdamiseks, pakkudes positiivset tõuget majandusele.