Kuude kaupa: Signe Kivi

Kokku kuid: 14

Täielikult profileeritud: 14

10.2025

1 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud praeguse halduskorralduse vastu, kus vastutus on kahe ministeeriumi vahel hajutatud, mis takistab keelepoliitika tõhusat elluviimist. Tegemist on protseduurilise ja poliitikapõhise kriitikaga, mis nõuab struktuurset muutust vastutuse ühtlustamiseks.
09.2025

2 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud eelnõu ebaselguse vastu, mis puudutab usuliste ühingute piiranguid ja nende välissidemeid. Vastuseis on protseduuriline ja poliitiline, rõhutades, et seaduse rakendaja peaks ise sisustama üldsõnalisi nõudeid, mis on vastuolus põhiõiguste piirangu selguse nõudega.
06.2025

3 Sõnavõtud

Otsest vastasseisu ei väljendata, kuid esineja seab kahtluse alla eelnõu mõju kvalifikatsioonita õpetajate staatusele. Kriitika on poliitika tagajärgedel põhinev, mitte isiklik, ning see on suunatud ministri vastuse saamisele ja murede jagamisele.
04.2025

2 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud eelnõude ettekandjatele (läbipaistvuse puudumine) ja kultuuriministeeriumile. Vastuseis on intensiivne ja keskendub menetluslikele rikkumistele, eriti kokkulepete eiramisele ja mitteametliku dokumendi edastamisele UNESCO-le, mis viis negatiivse tagasisideni.
02.2025

1 Sõnavõtud

Otsest poliitilist vastasseisu ei väljendata, kuid kriitika on suunatud määratlemata kodakondsusega isikutele, kelle hoiakud ja väärtused erinevad Eesti kodanike omadest. Kriitika on suunatud väärtuste ja julgeolekuprioriteetide jagamise puudumisele.
11.2024

8 Sõnavõtud

Otsene vastuseis puudub; kriitika on suunatud pigem protseduurilistele ja struktuurilistele küsimustele, näiteks eelarve esitamise põhjalikkuse puudulikkusele. Samuti märgib kõneleja faktipõhiselt Keskerakonna fraktsiooni liikmete puudumist keskkonnakomisjoni tööst, mis takistab nende hääle kõlamist. Rünnakud on poliitikapõhised ja protseduurilised.
10.2024

5 Sõnavõtud

Vastandub neile, kes kritiseerivad Reformierakonda ja solvavad nende fraktsiooni naisi, emasid ja vanaemasid, pidades seda rünnakut ebaõiglaseks. Kriitika on suunatud ka rahajagamist eelistavatele poliitikatele peresõbralike teenuste asemel.
09.2024

2 Sõnavõtud

Not enough data.
06.2024

1 Sõnavõtud

Puuduvad otsesed vastased või kritiseeritud rühmad; tegemist on pigem institutsionaalse järelevalvega, kus nõutakse vastuseid Eesti Panga juhtkonnalt.
05.2024

6 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud Haridus- ja Teadusministeeriumi suunas seoses keeleseaduse muutmise venitamisega ja eelnõu tagasilükkamisega, ehkki ta tunnustab ministeeriumi pingutusi eestikeelsele haridusele üleminekul. Ta vaidlustab muinsus- ja looduskaitselisi piiranguid, mis takistavad Estonia juurdeehitust, väites, et probleemid on lahendamiseks ja kompromisside leidmiseks.
04.2024

3 Sõnavõtud

Ei kritiseeri otseselt vastaspoolt, vaid seab kahtluse alla eelnõu (EKRE algatatud) jäikuse, otsides paindlikumat poliitilist lahendust, mis lubaks valikulist tõlkimist vajaduse korral. Tema kriitika on suunatud eelnõu liigsele jäikusele, mitte selle lõppeesmärgile.
03.2024

5 Sõnavõtud

Otsene vastandumine ilmneb Reformierakonna fraktsiooni aadressil kõlanud kriitikale sündimuse kahanemise teemal, mida poliitik isikliku kinnitusega ümber lükkab. Ta keskendub pigem menetluslike valikute kaitsmisele, et vältida kõrvalejäänud projektide esitajate õiguste riivamist, mitte vastaste poliitika otsesele ründamisele.
02.2024

5 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud peamiselt valitsuse poliitikate ja ministeeriumide otsuste vastu, näiteks kõrgharidusseaduse rakendamise kiiruse ja Kultuuriministeeriumi ettepanekute (vanasõidukite maksust vabastamine) mittearvestamise osas. Kriitika on poliitikapõhine ja keskendub menetluslikule vastutusele.
01.2024

3 Sõnavõtud

Otsest vastasseisu või isiklikku kriitikat ei esine. Kriitika on suunatud pigem eelnõu algatajate ettepaneku ajastusele ja kitsale fookusele Nõukogude sümbolite käsitlemisel, küsides, kas konkreetse kuju puutumine on enam vajalik.