Täiskogu istungite kaupa: Tanel Kiik
Kokku istungeid: 7
Täielikult profileeritud: 7
2024-05-29
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Toetab tugevalt progressiivset maksupoliitikat, sealhulgas astmelist tulumaksu ja riigikaitsemaksu kehtestamist jõukamate maksukoormuse suurendamiseks. Kritiseerib praegust "Venemaa või Ladina-Ameerika maksusüsteemi" ja pooldab euroopalikku ning põhjamaise lähenemist. Rõhutab riigi tulude suurendamise vajadust, et tagada hariduse, tervishoiu ja sotsiaalvaldkonna rahastamine. Hoiatab eelarvedefitsiidi ja majanduslanguse mõju eest.
2024-05-16
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Toetab erasektori digitaliseerimist kui majanduslikku prioriteeti ja näeb riigil aktiivset rolli selle edendamisel. Mainib konkreetselt innovatsioonitoetust ja regulatiivseid meetmeid kui võimalikke riiklikke instrumente ettevõtete digitaliseerituse tõstmiseks.
2024-05-15
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Piisavalt andmeid pole.
2024-05-14
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Piisavalt andmeid pole.
2024-05-13
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Toetab riigi digitaliseerimist ja automatiseerimist kui efektiivsuse suurendamise vahendeid. Tunnistab sularahaga arveldamise piiranguid võrreldes digitaalsete lahendustega, kuid otsib samas praktilisi kompromisse kodanike teenindamiseks. Rõhutab bürokraatia vähendamise ja mehhaniseerimise vajadust riigi töös.
2024-05-07
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Toetab tugevalt maksusüsteemi reformimist, sealhulgas astmelise tulumaksu kehtestamist põhjamaiste heaoluriikide eeskujul. Tunnistab eelarvedefitsiidi probleemi (2 miljardit järgmisel aastal), kuid rõhutab vajadust leida täiendavaid tuluallikaid, mitte ainult kärpida kulutusi. Pooldab suuremaid avaliku sektori investeeringuid haridusse ja tervishoidu ning maksusüsteemi õigluse suurendamist.
2024-05-02
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Toetab selgelt fiskaalseid meetmeid, mis suunavad tarbijate käitumist läbi kõrgema maksustamise - konkreetselt ebatervislike toodete nagu alkoholi, tubaka ja magustatud jookide maksustamist. Väidab, et tervislike ja ebatervislike toodete võrdne maksustamine on põhimõtteliselt vale. Rõhutab, et maksupoliitika peaks olema suunav, mitte karistavalt kõrge, viidates limonaadipudeli "mõnekümne sendi" kallinemisele kui mõistlikule meetmele. Näeb maksupoliitikat kui tõhusat vahенdit ühiskondlike eesmärkide saavutamiseks.