Täiskogu istungite kaupa: Urve Tiidus
Kokku istungeid: 87
Täielikult profileeritud: 87
2025-10-15
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Otsene vastuseis puudub; kriitika on suunatud pigem eelarve sisu ja ambitsioonikuse küsimusele, küsides, kas vahendid on piisavad tehnoloogiliste eesmärkide saavutamiseks.
2025-10-14
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2025-10-09
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2025-10-08
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Otsest vastuseisu või kriitikat poliitiliste oponentide suhtes ei esine. Kõneleja käsitleb küsimust varilaevastiku ja keskkonnariskide kohta Läänemeres, selgitades, et käsitletav eelnõu seda teemat ei reguleeri, hoides fookuse kitsalt navigatsioonimärkidel.
2025-10-07
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud valitsuse eelarveprojektile, kuid väljendub pigem poliitikaalase kahtluse ja selgitusvajadusena, mitte otsese kriitikana. Vastandumine on poliitikapõhine ja madala intensiivsusega, nõudes kinnitust raha piisavuse kohta.
2025-09-24
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Otsene opositsiooniline seisukoht puudub, kuna kõneleja küsib ministrilt selgitust ja praktilisi näiteid juba käimasoleva töö kohta. Kriitika on suunatud poliitika rakendamise kiirusele ja konkreetsele sisule, mitte ministri isikule.
2025-09-18
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Andmeid napib.
2025-09-16
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Otsest vastuseisu ei väljendata, kuid esitatakse väljakutse õiguskantsleri seisukohale, mis puudutab riigi raha kulutamist põhiõigusi piiravale tehnoloogiale. Kriitika on poliitikapõhine ja keskendub seisukoha praktilisele rakendatavusele globaalses küberruumis.
2025-09-11
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Andmed puuduvad.
2025-09-10
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Puudub otsene kriitika poliitiliste vastaste või rühmade suunas. Fookus on turutõrke vähendamisel ja regulatiivsete takistuste ületamisel, näiteks Transpordiameti kehtestatud nõuete ülevaatamise vajadusel. Probleemid on raamitud pigem regulatiivsete või turupõhiste takistustena, mitte poliitilise vastuseisuna.
2025-09-09
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud eelnõu autorite vastu, kelle prognoosid ja regulatsiooni õigustused seatakse kahtluse alla. Kriitika on poliitikapõhine, keskendudes sellele, kas eelnõu autorid möönavad, et nõuetele suudab vastata vaid väga väike arv ühistuid. Vastuseisu intensiivsus on mõõdukas, väljendudes küsimuste ja selgituste nõudmise kaudu.
2025-06-18
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmed puuduvad.
2025-06-17
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2025-06-11
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis puudub, kuna kõneleja märgib, et Riigikogu liikmed, fraktsioonid ega teised komisjonid muudatusettepanekuid ei esitanud. Kriitikat kellegi suunas ei väljendata, pigem rõhutatakse konsensuse olemasolu.
2025-06-10
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2025-06-05
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid on ebapiisavalt.
2025-06-04
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kõneleja raporteerib Valitsuse (Kliimaministeeriumi) selget vastuseisu eelnõudele, mis sisaldavad kvoodinõudeid, kuna need on liiga jäigad ja tekitavad halduskoormust. Vastuseis on poliitika- ja menetluslik, rõhutades, et eelmisel aastal jõustunud regulatsioonide rakenduspraktikat pole veel piisavalt hinnatud. Kriitika on suunatud eelnõude sisulistele puudujääkidele, mitte isikutele.
2025-06-03
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika puudub; kõne on suunatud valitsuse esindajale (ministrile) selgituse saamiseks kavandatava poliitika rakendamise kohta.
2025-05-21
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on kaudne, kajastades komisjoni liikmete muret biokütuse kõrge hinna ja selle mõju pärast piletihindadele ning Euroopa Liidu lennuettevõtjate konkurentsivõimele Kolmanda Maailmaga võrreldes. Menetlusotsuste puhul esines komisjonis vastuseisu (2 vastuhäält ettepanekule esimene lugemine lõpetada ja muudatusettepanekute tähtaja määramisele).
2025-05-20
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kõnedes puudub otsene kriitika või vastandumine teistele poliitilistele rühmadele või poliitikatele.
2025-05-15
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud valitsuse tegevuskava puudujääkidele, eriti finantsarvutuste ja regionaalse võrdsuse tagamise osas AI juurutamisel. Tegemist on poliitikapõhise kriitikaga, mis nõuab vastutust, kuid otseseid vastaseid ei rünnata.
2025-05-13
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisav andmestik.
2025-05-08
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud konkreetse eelnõu, kestlikkusaruande, vastu, mis on kõneleja sõnul saanud tugevat kriitikat halduskoormuse tõstmise eest. Samuti esitatakse kaudne kriitika õiguskaitseorganite tulemuslikkuse suhtes, küsides tabatud kurjategijate arvu kohta, arvestades kuritegevuse suurt ulatust.
2025-05-06
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisavalt andmeid. (Kõneleja pigem tunnustab ministri eelnevat ülevaadet ("hea ülevaade") ega esita kriitikat ega vastuseisu.)
2025-05-05
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud konkreetsele käsitletavale seaduseelnõule, mille suhtes kõneleja märgib saalis valitsevat laialdast skeptitsismi. Kriitika on poliitika- ja sisupõhine, seades kahtluse alla eelnõu vastavuse vaba konkurentsi põhimõtetele.
2025-04-23
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Not enough data.
2025-04-22
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid ei ole piisavalt.
2025-04-15
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud riigi täitevvõimu (adressaat on minister) tegevusetuse või ebatõhususe vastu küberkuritegevuse ohjeldamisel. Kriitika on poliitika- ja tulemuspõhine, küsides otseselt, miks me loeme kahju saanud inimestest, aga mitte tabatud kurjategijatest.
2025-04-10
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmete puudumine.
2025-04-09
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisav andmestik. Kõne ei sisalda kriitikat ega vastandumist ühelegi rühmale või poliitikale.
2025-04-08
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2025-03-20
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisavad andmed.
2025-03-11
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Otsene kriitika puudub; kõneleja jätkab eelmist küsimust ja otsib peaministrilt selget prognoosi T&A eesmärkide saavutamise kohta, mitte ei kritiseeri senist tegevust.
2025-02-26
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika puudub; kõneleja keskendub pigem selgituste ja detailide küsimisele ministrilt ja ettekandjatelt. Puuduvad viited vastanduvatele poliitilistele rühmadele või isikutele.
2025-02-20
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2025-02-19
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid ebapiisavalt.
2025-02-12
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2025-02-11
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt
2025-01-29
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud pigem seadusloome protsessi ja õigusvaldkonna keerukuse vastu, vihjates, et seaduste sõnastused ei ole alati "naelapea pihta". Konkreetseid poliitilisi vastaseid või rühmi ei kritiseerita.
2025-01-28
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Vastasseis on suunatud ministri ja ettekandja esitatud eelnõude eesmärkidele ja põhjendustele. Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine, seades kahtluse alla valitsuse ambitsiooni (miks leppida miinimumiga) ja esitatud andmete selguse. Rünnakud on intensiivsed, nõudes kohest selgitust.
2025-01-15
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Otsest vastuseisu või kriitikat poliitiliste vastaste suunal ei ilmne. Kriitika on suunatud pigem ettepaneku finantsilise ettevalmistuse puudulikkusele, küsides eelarve mõju kohta.
2024-12-18
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Andmeid on liiga vähe.
2024-12-17
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Andmeid ebapiisavalt.
2024-12-16
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Vastanduv hoiak puudub; kriitika on suunatud pigem süsteemsetele probleemidele (kuritegevuse kasv, seaduste hulk) ning lahenduste otsimisele. Kriitika on protseduuriline ja poliitikapõhine, otsides selgitust ja võrdlusandmeid, mitte isiklikke rünnakuid.
2024-12-12
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Puuduvad otsesed rünnakud või kriitika valitsuse või vastaspoolte suhtes. Seisukoht on pigem küsitlev ja detailidele keskenduv, otsides selgitust vastutava isiku rolli ja vastutuse tekkimise osas.
2024-12-10
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Konkreetseid vastaseid ei nimetata, kuid kriitika on suunatud menetletava seaduse eelnõu puudulikkusele ja ettekandja suutmatusele lahendada keerulisi olukordi. Kriitika on poliitika- ja menetluspõhine, keskendudes lahenduste puudumisele.
2024-12-05
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt
2024-12-03
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Andmeid on liiga vähe.
2024-11-21
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2024-11-14
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud eelnõu finantsmõjude hindamise vastu, mitte konkreetsete vastaste või poliitiliste rühmade vastu. Kõneleja küsib otse ettekandjalt, kas Teaduste Akadeemial on piisavalt finantse eesmärkide saavutamiseks.
2024-11-05
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisavad andmed.
2024-11-04
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisav andmestik.
2024-10-23
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Not enough data
2024-10-22
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Vastasseis on suunatud ettekandjale, kellelt nõutakse selgitust Keskerakonna varasema tegevuse kohta valitsuses. Kriitika on suunatud poliitilisele järjepidevusele ja seaduseelnõu esitamise ajastusele, olles pigem protseduuriline ja poliitilis-ajalooline.
2024-10-10
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Not enough data.
2024-10-09
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2024-09-25
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud ministri tegevuse või poliitika elluviimise ebaühtluse vastu, mitte isiklik. Vastuseis on mõõdukas ja keskendub tulemuste saavutamisele, küsides poliitika reaalse tuleviku kohta.
2024-09-18
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Puuduvad otsesed rünnakud või kriitika vastaste suhtes. Kõneleja positsioon on pigem informatsiooni otsiv ja selgitust nõudev, mitte vastanduv.
2024-09-17
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2024-09-11
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2024-06-13
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Andmeid on liiga vähe.
2024-06-12
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Andmeid ei ole piisavalt.
2024-06-06
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud kehtiva Looduskaitseseaduse sätete vastu, mis takistavad mõistlike lahenduste leidmist, nimetades seda "kännu taha pidama" probleemiks. Poliitilisi vastaseid ega rühmitusi ei kritiseerita, vaid rõhutatakse seaduse enda jäikust.
2024-06-04
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Andmete hulk on ebapiisav.
2024-05-30
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud valitsuse võimalikele fiskaalpoliitilistele otsustele, eriti riigivõla suurendamisele. Kriitika on poliitikapõhine, vaidlustades loogikat, mille kohaselt taristuprobleemid õigustavad suurema laenu võtmist majandusraskustes. Rünnaku intensiivsus on mõõdukas, esitatud küsimuse vormis.
2024-05-16
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud pigem poliitilisele inertsile ja suutmatusele lahendada inseneride puuduse probleemi viimase 15 aasta jooksul. Kriitika on poliitikapõhine, mitte isiklik, ning rõhutab vajadust senisest erinevate lahenduste järele.
2024-05-15
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kriitika puudub, tegemist on pigem kontrolliva küsimusega ministrile seoses eelnõu ettevalmistusega, et tagada ettepanekute arvestamine.
2024-05-14
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Puuduvad otsesed kriitikad või vastandumine teistele poliitilistele jõududele. Fookus on valitsuse esindajalt selgituste ja kinnituste saamisel seaduseelnõu sisu ja rakendamise kohta.
2024-05-13
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisavad andmed.
2024-05-09
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud neile, kes seavad kahtluse alla e-hääletamise õigsuse ja usaldusväärsuse. Kriitika on süsteemipõhine, kaitstes valijaid ebaõiglaste kahtlustuste eest nende hääle andmise viisi õigsuses.
2024-05-02
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastasseis on suunatud valitsuse esindajale (ministrile) ja on puhtalt poliitika- või menetluskeskne. Kriitika seisneb selles, et kavandatav maks võib anda suhkruasendajatele soovimatu eelise, mis õõnestab terviseedenduse eesmärki.
2024-04-18
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Ei ole piisavalt andmeid.
2024-03-20
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2024-03-19
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud tervishoiusüsteemi halvale toimimisele ja lahenduste puudumisele, viidates kaudselt vastutavale ministeeriumile või valitsusele, kes pole suutnud lahendada rahapuuduse ja pealekasvu probleeme. Vastuseis on poliitika- ja süsteemipõhine, mitte isiklik.
2024-03-07
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Not enough data
2024-03-06
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastasseis väljendub Põhiseaduskomisjoni ettepanekus EKRE algatatud eelnõu tagasi lükata, mille poolt hääletas 6 ja vastu 4 liiget. Kõneleja edastab neutraalselt eelnõu esitleja Ants Froschi kommentaari, et teemaga ei taheta tegelda, kuid kinnitab, et valitsus siiski tegeleb sellega.
2024-03-05
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisavad andmed.
2024-02-15
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Puudub otsene kriitika konkreetsete poliitiliste vastaste suunas. Väljendub vaid kaudne kriitika Eesti regulatiivse keskkonna suhtes, mis võib "üle pingutada".
2024-02-14
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastaseid ega kriitikat konkreetsete poliitiliste rühmade suhtes kõnes ei esitata; fookus on seaduse sisu selgitamisel ja selle pragmaatilisel vajalikkusel.
2024-02-13
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Puudub otsene kriitika kodumaiste poliitiliste vastaste suhtes. Kriitika on suunatud rahvusvahelise korra ebatõhususele ja reaalsuse teravale kontrastile reeglitepõhise maailmakorraga. Samuti rõhutatakse vajadust võidelda "kurjuse" vastu, mis ohustab rahvusvahelist stabiilsust.
2024-01-24
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Otsest poliitilist vastasseisu ei väljendata; kriitika on suunatud protseduurilistele puudujääkidele, eriti seaduseelnõude põhiseaduspärasuse analüüsi tagasihoidlikule kvaliteedile. Kriitika intensiivsus on mõõdukas, rõhutades, et alati saab paremaks minna ja viidates ekspertide (Jõks ja Ginter) üleskutsele võtta põhiseadust tõsiselt.
2024-01-23
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud poliitika ja protseduuride puudujääkidele, küsides peaministrilt täpsema info puudumise kohta infomaterjalides. Samuti seatakse kahtluse alla vaktsiinide testimise standardid, kuid otsene isiklik või protseduuriline rünnak puudub. Kriitika on pigem küsimuste vormis, mis nõuavad selgitusi.
2024-01-18
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Andmeid ebapiisavalt. Kõned ei sisalda kriitikat ega vastuseisu, vaid on suunatud teabe kogumisele ja lahenduste otsimisele.
2024-01-16
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Andmeid ei ole piisavalt.
2024-01-11
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud eelnõu ettevalmistamise aluste ja riskianalüüsi puudulikkuse vastu, nõudes statistilist põhjendust. Otsest vastandumist poliitilistele rühmadele ei väljendata, vaid keskendutakse seaduseelnõu sisu puudujääkidele.
2024-01-10
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Otsest vastasseisu ei ole, kuid kõneleja seab kaudselt kahtluse alla nende varasemad seisukohad, kes väljendasid ESM-i menetlemisel suuri hirme ja riskihoiatusi, kuna need ei ole teostunud. Kriitika on poliitikaennustuste, mitte isikute vastu suunatud.
2024-01-09
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Andmete puudumine