Täiskogu istungite kaupa: Pipi-Liis Siemann
Kokku istungeid: 27
Täielikult profileeritud: 27
2025-10-09
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud pigem avaliku sektori struktuursele inertsile ja menetlusprotsesside aeglusele, mis takistab ametnike hulga vähendamist. Konkreetseid poliitilisi vastaseid või rühmitusi ei kritiseerita.
2025-09-24
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis puudub, kõne on suunatud küsimuse esitamisele ja lahenduste otsimisele, tunnustades ministri senist tööd.
2025-09-23
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis puudub. Kõne on neutraalne ja keskendub komisjoni töö edastamisele, mitte teiste osapoolte kritiseerimisele. Pigem rõhutati komisjonis tekkinud murekohti (nt teenuse kättesaadavus), millele saadi Siseministeeriumilt selgitused.
2025-09-18
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisavalt andmeid.
2025-09-11
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Andmeid on liiga vähe.
2025-09-10
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Otsene vastuseis on suunatud arutlusel olevale eelnõule, mille tagasilükkamist komisjon soovitas, kuna see ei paku piisavalt kaalutletud lahendust. Ta kritiseerib ka praeguse süsteemi praktilisi puudujääke, märkides, et valla- ja linnasekretärid ei ole huvitatud tegeliku elukoha kontrollimisest. Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine.
2025-06-11
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Puuduvad andmed.
2025-06-05
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2025-06-03
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud varasemate üürimajade programmide ebaõnnestunud tingimuste ja eesmärgistamise vastu, mis viitab rahulolematusele eelnevate poliitiliste otsustega. Otsest isiklikku vastandumist ei esine, vaid keskendutakse poliitika tulemuslikkuse parandamisele.
2025-05-14
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud eelnõu algatajatele ja nende ettepanekule luua uus uurimiskomisjon. Kriitika on menetluslik ja teostatavusel põhinev, rõhutades moodustatavale komisjonile kavandatud ülesannete mahukust ja ebarealistlikku tähtaega (1. mai). Samuti küsitakse, miks on vaja luua uus komisjon, kui olemasolevad saaksid teemaga tegeleda.
2025-05-13
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Otsest vastasseisu ei väljendata, kuid kriitika on suunatud praeguse kohtute juhtimise süsteemi killustatuse ja bürokraatlikkuse vastu, mida peetakse konflikti kohaks. Mainitakse Jaak Valge muresid menetluse pikkuse ja kalliduse osas, kuid nenditakse, et käsitletav eelnõu neid otseselt ei lahenda.
2025-04-15
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud vanematele, kes kuritarvitavad oma hooldusõigust ja vanemakohustusi, ning kaudselt õigussüsteemile, mis ei suuda laste õigusi tagada. Konkreetseid poliitilisi vastaseid või rühmitusi ei nimetata.
2025-01-30
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud eelnõu algataja valitud seadusandlikule teele, mitte eelnõu eesmärgile endale. Kriitika on protseduuriline, kuna valitsuse ja komisjoni enamuse hinnangul ei ole valimisõiguse piiramiseks piisav kohaliku omavalitsuse volikogu valimise seaduse muutmine. Komisjon tegi ettepaneku eelnõu tagasi lükata.
2024-12-12
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud eelnõu algatajatele (Lauri Laats ja tema grupp), keda süüdistatakse populismi kasutamises, vastandades "meie või teie gruppi" rahvale. Vastuseis on peamiselt väärtuspõhine, seades kahtluse alla eelnõu vajalikkuse ja tõhususe, kuna see ei pruugi ära hoida raha kuritarvitamist. Esineja märgib, et algataja retoorika on täiskogul muutunud vasakpopulistlikuks.
2024-12-10
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud eelnõu algatajatele (esindaja Lauri Laats), kelle eelnõu tagasilükkamist komisjon soovitas häältega 5 poolt ja 3 vastu. Samuti kritiseerib kõneleja täiskogu debati madalat taset, süüdistades osalejaid teemast kõrvalekaldumises ja ebaoluliste argumentide (nt investeeringuplaanid) esitamises.
2024-10-10
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Not enough data.
2024-10-09
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Speaker raporteerib vastuseisu eelnõule, mis oli suunatud dubleerivate tegevuste vältimisele, kuna Siseministeerium on alustanud sidusa ühiskonna arengukava koostamist. Kriitika oli protseduuriline ja poliitikapõhine, rõhutades, et komisjoni loomise asemel tuleks tegeleda majandusliku turvatunde süvendamisega.
2024-09-10
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud eelnõude sisule ja nende puudulikule analüüsile, mitte isikutele. Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine, tuues esile valitsuse (Justiitsministeerium) märkused majanduslike mõjude ja Haridus- ja Teadusministeeriumi mured õpilaste koormuse kohta. Valimisseaduse puhul kritiseerib ta isiklikult absoluutarvudel põhineva süsteemi õiglust ringkondade suuruse tõttu.
2024-06-06
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastasseis ilmnes Justiitsministeeriumi seisukohaga, mis kaitses kehtivat regulatsiooni ja selle põhiseaduspärasust, pakkudes alternatiivset õiguslikku tõlgendust. Kriitika oli eranditult õiguslik ja menetluslik, keskendudes sätete koostoimele, mitte isikutele.
2024-05-16
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud süsteemsetele probleemidele, nagu hariduse ja töö ebakõla ning liigne bürokraatia, mis takistab investeeringuid. Konkreetseid poliitilisi vastaseid või rühmitusi ei kritiseerita.
2024-05-15
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisavad andmed.
2024-05-14
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Otsene kriitika või vastandumine puudub. Kõneleja märgib, et üks komisjoni liige esitas küsimusi kandidaadi Veneetsia komisjoni kogemuse kohta, kuid see on esitatud kui osa tavapärasest menetlusprotsessist.
2024-03-12
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud konkreetsele eelnõule, mille algatajaid otseselt ei kritiseerita, kuid mille lahendust peetakse liiga kitsaks ja ebapiisavaks julgeoleku suurendamiseks. Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine, rõhutades, et turvalisuse tagamiseks on vajalik kompleksne ja süsteemne lähenemine, mitte üksikute erisuste loomine. Komisjon tegi ettepaneku eelnõu tagasi lükata kahe vastuhäälega.
2024-03-06
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Puudub otsene vastuseis konkreetsele poliitilisele rühmale või isikule. Kõneleja kirjeldab eriarvamusi komisjonis (nt eelnõu tagasilükkamise osas ja valitsuse arvamuse asjakohasuse teemal), kuid teeb seda neutraalse protseduurilise aruandluse raames.
2024-03-05
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Andmeid pole piisavalt.
2024-02-21
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Vastuseis on suunatud konkreetsele eelnõule, mis nõuab volikogu liikmetelt C1 keeletaset, kuna see piiraks demokraatlikku osalemist. Kriitika on suunatud ka neile kohalikele omavalitsustele, kes ei järgi kehtivat eestikeelse asjaajamise korda, viidates vajadusele parandada poliitilist kultuuri.
2024-01-18
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Kriitika on suunatud pigem ebaefektiivsetele poliitilistele arusaamadele ja traditsioonilisele mõtteviisile, mis eelistab kooli olemasolu õppekvaliteedile. Konkreetseid poliitilisi vastaseid või rühmi ei nimetata ega kritiseerita.