Täiskogu istungite kaupa: Signe Kivi

Kokku istungeid: 33

Täielikult profileeritud: 33

2025-10-07
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on eesti keele arendamine, lõimumine ja kohanemisprogrammid. Kõneleja on tugev eestikeelse hariduse eestkõneleja, rõhutades keelepoliitika tõhusat ja ühtset elluviimist.
2025-09-17
XV Riigikogu, VI istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on usuvabadus ja usuliste ühingute põhiõiguste kaitse riiklike piirangute eest. Kõneleja rõhutab vajadust juriidilise selguse järele piirangute kehtestamisel, eriti seoses õpetuse sisu ja välismaiste sidemete hindamisega, kaitstes seeläbi kodanikuvabadusi.
2025-06-18
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Põhiline sotsiaalne teema on haridus ja õpetajate tööjõu küsimus. Kõneleja rõhutab vajadust tunnustada ja toetada erineva taustaga õpetajaid, kes aitavad lahendada haridusvaldkonna probleeme.
2025-04-22
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Käsitletakse kultuuri ja rahvusliku iseolemise küsimusi, mis on seotud pikaajaliste kultuuriehitiste ja strateegiatega. Muud sotsiaalsed teemad puuduvad.
2025-04-21
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisavalt andmeid.
2025-02-25
XV Riigikogu, V istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on kodakondsus ja integratsioon, mida käsitletakse julgeoleku ja väärtuste jagamise kontekstis. Rõhutatakse, et määratlemata kodakondsusega isikute hoiakud erinevad oluliselt Eesti kodanike omadest, mis raskendab kodakondsuse saamist.
2024-11-21
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Sotsiaalsetest teemadest puudutatakse tarbimiskultuuri, märkides ära kaubanduses levinud arusaama, mis soodustab ületarbimist. See teema on seotud laiemalt kliimamuutuste leevendamise ja kohanemise poliitikaga.
2024-11-20
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisavalt andmeid.
2024-11-12
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Andmete puudumine.
2024-11-11
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on raseduse katkestamine, kus kõneleja rõhutab vajadust adresseerida probleemi tõsidust ka meestele, mitte ainult naistele. See viitab soovile laiendada sotsiaalset vastutust ja kaasata mõlemad soopooled protsessi arutelusse.
2024-11-07
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Ebapiisavalt andmeid.
2024-11-06
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Sotsiaalne fookus on kultuuripoliitikal, rõhutades rahvusooperi, rahvusringhäälingu ja rahvusraamatukogu kui tüvikultuuri kandjate olulisust. Nende institutsioonide rahastuse selgem kajastamine eelarves on esmatähtis sotsiaalne küsimus.
2024-10-10
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on laste väärkohtlemise ennetamine ja lastekaitse süsteemi tõhusus. Rõhutatakse kogukonna (õpetajad, arstid, naabrid) vastutust ja suutmatust märgata pikaajalist väärkohtlemist, nõudes seadusandluselt suuremat kaitsevõimet.
2024-10-09
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on rahvastikukriis ja sündimus, mida käsitletakse rahvuse, keele ja kultuuri kaitsmise ja arendamise kontekstis. Rõhutatakse peresõbralike teenuste vajalikkust ja toetatakse lasterohkemaid peresid.
2024-09-18
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Puuduvad andmed
2024-09-10
XV Riigikogu, IV istungjärk, täiskogu istung
Sotsiaalpoliitiline fookus on suunatud riiklikele tähtpäevadele ja nende muutmisel puhkepäevadeks, mis on seotud töö- ja puhkeaja regulatsiooniga. Huvi on suunatud konkreetse sotsiaalse muudatuse algatamise detailidele.
2024-06-13
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Sotsiaalsetest teemadest puudutatakse kultuuritegevust ja avalikku suhtlust, rõhutades Eesti Panga kunstikogu eksponeerimise ja kättesaadavuse olulisust ning viidates endiste presidentide seotusele kunstiga.
2024-05-14
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Keskne sotsiaalne teema on eesti keele staatus ja selle kasutamine avalikus ruumis, rõhutades vajadust vältida paralleelühiskonna teket hariduses ja teeninduses. Ta rõhutab, et riigikeele õppimine on iga inimese isiklik vastutus, ning propageerib nõudlikumat suhtumist keelekasutusse.
2024-05-07
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Sotsiaalne fookus on kõrgkultuuri ja rahvusooperi rollil rahvuslikus arengus ja identiteedis. Rõhutatakse probleemi, et Eestis koolitatud solistid ja artistid saadetakse ebapiisavate lavastusvõimaluste tõttu välismaa teatritesse, mis nõuab riiklikku sekkumist uue saali loomiseks.
2024-05-06
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on haridusreform, rõhutades üleminekut eestikeelsele haridusele. See teema on esitatud kui mäekõrgune ja keeruline ülesanne, millega tuleb riiklikult tegeleda haridus- ja teadusvaldkonna probleemide lahendamiseks.
2024-04-16
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Sotsiaalsetest teemadest käsitletakse kultuuri rolli noorema põlvkonna kõnetamisel ja kaasatusel. Rõhk on kultuurisündmuste sotsiaalsel mõjul ja nende ajakohasusel erinevate sihtrühmade jaoks.
2024-04-10
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamised sotsiaalsed teemad on keelepoliitika ja ühiskonna lõimumine, tuginedes monitooringu andmetele muust rahvusest inimeste eesti keele oskuse ja hoiakute kohta. Arutletakse venekeelse info vajaduse üle seoses Ukraina põgenikega ja lõimumise mõõtmise parameetrite üle (nt kriminogeensus, HI-viirusesse nakatumine).
2024-03-20
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on loovisikute toimetuleku ja sotsiaalsete garantiide tagamine, mida toetatakse seadusemuudatuste kaudu. Eesmärk on lahendada kultuurivaldkonnas pikalt vindunud sotsiaalsed probleemid.
2024-03-19
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on hariduspoliitika, keskendudes õpetajate töötingimustele, töötasulepingutele ja karjäärimudelile.
2024-03-13
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on sündimuse kahanemine ja lapsesõbraliku keskkonna loomine. Kõneleja rõhutab isikliku ajaloo kaudu tugevat toetust traditsioonilistele pereväärtustele ja demograafilisele taastumisele ("armastame oma mehi ja sünnitame lapsi").
2024-03-11
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Käsitletav sotsiaalne teema on kultuuri rahastamine ja sellega seotud taotlejate õiguste kaitse. Rõhutatakse protseduurilist õiglust ja õiguste riivamise vältimist.
2024-03-05
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on haridus ja laste õppimisvõimekus. Kõneleja toetab mõtet kaaluda koolikohustuse algusea langetamist kuueaastastele, põhjendades seda laste varasema arengu ja õppimissooviga.
2024-02-21
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on vabakutseliste loovisikute toimetuleku ja sotsiaalsete garantiide (sh ravikindlustuse) tagamine. Kõneleja toetab tugevalt nende sotsiaalse olukorra parandamist, luues neile võimaluse saada loometöö eest tasu koos maksudega, mida hakkab maksma Kultuurkapital.
2024-02-14
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Sotsiaalsete teemade osas puudutab küsimus kaudselt kultuuripärandi säilitamist vanasõidukite kaudu, rõhutades nende taastamise pikkust ja väärtust. Muud sotsiaalsed teemad puuduvad.
2024-02-13
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Sotsiaalne fookus on suunatud väliseesti kogukondade toetamisele ja rahvusliku identiteedi säilitamisele. Rõhutatakse ajaloolist tausta, viidates Teise maailmasõja põhjustatud suurele väljarändele.
2024-02-07
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Sotsiaalsetest küsimustest käsitletakse kõrghariduspoliitikat, rõhutades muret seaduse muudatuste kiire rakendamise mõju pärast haridusasutustele.
2024-01-23
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Sotsiaalsed küsimused on mainitud üldisel tasandil ("Eesti ühiskonnale vajalik potentsiaal"), kuid spetsiifilisi sotsiaalpoliitilisi seisukohti (nt haridus, tervishoid) ei esitata.
2024-01-16
XV Riigikogu, III istungjärk, täiskogu istung
Peamine sotsiaalne teema on ajaloomälu ja rahvuslik identiteet, mis on seotud Nõukogude okupatsiooni sümbolitega. Rõhutatakse vajadust tegeleda kunstiteostega, mis õilistavad Nõukogude võimu ja okupatsiooni, ning vältida provokatsioone.