Kuude kaupa: Kristina Šmigun-Vähi

Kokku kuid: 14

Täielikult profileeritud: 14

10.2025

4 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud eeskätt ebatõhusale haldussüsteemile, kus ametid ei võta vastutust ja osutavad üksteisele. Vastuseis on protseduuriline ja nõuab süsteemi parandamist vastutaja määramise ja trahvide abil. Konkreetseid poliitilisi vastaseid ei rünnata, vaid keskendutakse bürokraatlikule inertsile.
06.2025

4 Sõnavõtud

Otsest vastasseisu konkreetsete poliitiliste jõududega ei esine. Kriitika on suunatud liigsele bürokraatiale ja kohustustele, mida peetakse mõttetuks ja mida soovitakse edasi lükata. Kriitika on poliitikapõhine ja suunatud regulatiivsele koormusele.
05.2025

3 Sõnavõtud

Puuduvad otsesed vastandumised või kriitika konkreetsete vastaste suhtes. Rahandusministeeriumi mainitakse vaid seoses eelnõude tehniliste erinevuste ja ajakavaga, mitte kriitika eesmärgil.
04.2025

4 Sõnavõtud

Otsene vastuseis või kriitika puudub. Kõneleja vaidlustab küll ettekandja väiteid energianeutraalsuse ja tuumajaama saaste kohta, kuid teeb seda selgituse saamise eesmärgil, mitte ründavalt.
02.2025

2 Sõnavõtud

Peamine kriitika on suunatud Haridus- ja Teadusministeeriumile, keda süüdistatakse laste füüsilise ja vaimse tervise prioriteediks seadmata jätmises ning koolidele selgete juhiste andmata jätmises. Samuti kritiseeritakse koole, kes piiravad vahetundides liikumist õnnetuste kartuses, millele kõneleja vastab, et "tegijatel juhtubki!". Kriitika on poliitika- ja protseduuripõhine, mitte isiklik.
12.2024

1 Sõnavõtud

Vastuseis puudub, kuna kõneleja rõhutab, et Riigikogu liikmed, fraktsioonid ega teised komisjonid ei esitanud eelnõule muudatusettepanekuid. Kriitikat poliitiliste vastaste suunas ei esitata, pigem rõhutatakse parlamendis valitsevat üksmeelt. Kompromiss oli võimalik ja saavutatud konsensuse kaudu.
10.2024

5 Sõnavõtud

Vastuseis puudub; esineja tegeleb neutraalselt komisjoni liikmete ja täiskogu poolt esitatud küsimustega, mis puudutavad eelnõu detaile (nt trahvimäärade järsk tõus või järelevalve). Kriitikat ei esitata, vaid edastatakse ametlikud selgitused.
09.2024

1 Sõnavõtud

Ei ole piisavalt andmeid.
06.2024

2 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud olemasoleva bürokraatia ja aeglaste protseduuride vastu, mis takistavad välisinvesteeringuid ja kahjustavad Eesti mainet. Otsest poliitilist vastast ei kritiseerita, vaid rõhutatakse süsteemi puudujääke, mis tekitavad välisettevõtetele "paras peavalu".
05.2024

3 Sõnavõtud

Kõneleja väljendab selget vastuseisu Keskerakonna algatusele, esindades Reformierakonna fraktsiooni seisukohta. Lisaks kritiseerib ta endiste spordikatusorganisatsioonide (Eesti Koolispordi Liit, Eestimaa Spordiliit Jõud) tegevuse ebaefektiivsust mitteaktiivsete laste kaasamisel ja kahe organisatsiooni ülalpidamise ebaefektiivsust majanduslikus olukorras.
04.2024

4 Sõnavõtud

Puudub otsene vastuseis või kriitika konkreetsete poliitiliste vastaste või rühmade suhtes. Kriitika on suunatud pigem ebasoovitavale olukorrale (ülekaaluliste laste kasvutrend) ja ebaselgele vastutuse jaotusele ametkondade vahel, nõudes selgust peavastutaja osas.
03.2024

3 Sõnavõtud

Otseseid vastaseid või poliitilisi rühmitusi ei kritiseerita. Kriitika on suunatud olemasoleva olukorra (kõrged elektrihinnad, aeglane energiaarendus) ja süsteemi puudujääkide vastu, mis ei motiveeri inimesi ega paku kiireid lahendusi.
02.2024

1 Sõnavõtud

Ebapiisavalt andmeid.
01.2024

2 Sõnavõtud

Kriitika on suunatud laiemale sotsiaalsele trendile, kus lapsed ja vanemad nõuavad ülemääraseid õigusi, mis viib "pehmot põlvkonna" kasvatamiseni ja õpetajate hirmutamiseni. Konkreetseid poliitilisi vastaseid või rühmitusi ei nimetata, vaid kritiseeritakse kultuurilist suundumust, mis ei väärtusta vaeva nägemist.